تاریخ : شنبه, ۱۵ آذر , ۱۳۹۹ 20 ربيع ثاني 1442 Saturday, 5 December , 2020

اخبار ویژه

طرح رایگان شدن گازبهای ۳۰ درصد از مشترکان خانگی در دولت تست کرونای ۶ ذوب آهنی دیگر مثبت شد/ تعطیلی اردوی بازی با شهرخودرو نهادهای اطلاعاتی پنتاگون با تیم انتقالی بایدن دیدار می‌کنند «گلستان» شهری ۳۰۰هزار نفری در ۲۵کیلومتری پایتخت آرامستان ندارد تاثیر فضای مجازی در شیوه زندگی مردم در دوران کرونا کودکان مبتلا به کرونا کاریکاتور/ نیازمند انقلاب آموزشی در کشور هستیم/فاصله طبقاتی در دولت روحانی ۱۷ برابر شد گزارش نشست خبری کانون دانشگاهیان | دولت نشان داده توان کار کردن ندارد/ جریانات حامی روحانی یک عذرخواهی به ملت بدهکار است دیلی صباح| پهپادهای جمهوری آذربایجان قاتل تجهیزات نظامی ارمنستان هفته سوم لیگ دسته اول|صدرنشینی پارس‌جنوبی در روز شکست خیبر/دشت سه امتیازی استقلال درخرم‌آباد لیگ دسته اول فوتبال| برتری ملوانِ ۱۰ نفره و تداوم پیروزی‌های پارس جنوبی/ خیبر در حضور کریمی مغلوب استقلال ملاثانی شد + تصاویر بکارگیری بالگردهای ایزوله برای انتقال بیماران کرونایی اقدامات بانک مرکزی در پرونده تخلف ارزی قیمت قارچ و جوانه های خوراکی در میادین میوه و تره بار تداوم پیروزی‌ها و صدرنشینی پارس/ ملوان به جمع مدعیان اضافه شد بارش پراکنده باران امروز و فردا در کرمانشاه سامانی خبر داد: مطالبه قرارگاه عملیاتى مبارزه با کرونا از بانک مرکزى برای تامین مالی واکسن کرونا سامانی خبر داد: مطالبه قرارگاه عملیاتى مبارزه با کرونا از بانک مرکزى برای تامین مالی واکسن کرونا زمین لرزه نسبتاً قوی در ترکیه و فلسطین اشغالی برگزاری آزمون زبان وزارت بهداشت به تعویق افتاد لغو مسابقه تیم فوتبال ذوب‌آهن /افزایش کرونایی‌ها در جمع سبزپوشان اصفهان قفل تحریم را باید از داخل کشور شکست/ لزوم هم صدایی در درون کشور اجازه ندهیم مدیر بی‌انگیزه و فاقد آینده‌نگری روی کار بیاید/ اعتماد مردم به حوزه اجرایی پایین آمده انتصابات جدید در وزارت خارجه نمکی: برگ‌های برنده‌ای برای دنیا رو خواهیم کرد/ ماجرای ممانعت آمریکا از ورود واکسن آنفلوآنزا بویری: بعد از ۶ سال حضور در نیمه نهایی به دنبال قهرمانی در لیگ کشتی هستیم وقوع زمین‌لرزه ۵.۲ ریشتری در «آنتالیا» ترکیه شهرخودرو ـ ذوب آهن؛ دیداری که در هاله‌ای از ابهام قرار دارد نباید اجازه دهیم مدیر بی‌انگیزه و فاقد آینده‌نگری روی کار بیاید/ اعتماد مردم به سیستم اجرایی پایین آمده هفته آینده نهاد‌های اطلاعاتی پنتاگون با تیم انتقالی بایدن دیدار می‌کنند توزیع ۲۰ هزار تن شکر در استان‌ها از محل ذخایر راهبردی پیش‌بینی اعتبار برای احداث و تعمیر سرویس بهداشتی مدارس در لایحه بودجه ۱۴۰۰ کلیپی از ضربه آزاد ویژه رونالدینیو با پیراهن بارسلونا خط و نشان سیناصنعت برای بازار بزرگ/ بویری: دنبال قهرمانی در لیگ کشتی فرنگی هستیم امیر جهانشاهی جانشین معاونت ارزیابی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا شد بازدید سخنگوی دولت از خانه هلال هرندی همزمان با روز جهانی داوطلب شناسایی ۳۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا در زنجان انتصابات جدید در وزارت خارجه: حسینیان مدیرکل خاورمیانه عربی / علوی سبزواری مدیرکل همکاری‌های اقتصادی چندجانبه جدیدترین قیمت محصولات پروتئینی/ ترفندهای جدید برای گران‌فروشی مرغ برگزاری دادگاه پروژه رضوان با ۱۳۰۰ شاکی و ۳۰ متهم انصاری فرد زننده بهترین گل هفته دهم لیگ یونان+عکس و فیلم واریز ۴۸۰ هزار تومان برای افراد دارای معلولیت شدید فاقد شغل پیشرفت هسته‌ای ایران خط قرمز استکبار است/دشمنان صف آرایی کرده‌اند با انتخاب مدیر اصلح مشکلات کشور حل و فصل می‌شود/ در حق بیانیه گام دوم انقلاب کوتاهی شده «هلگا اشمید» رئیس سازمان امنیت و همکاری‌های اروپا شد صادرات نفت عربستان به آمریکا به کمترین رقم در ۳۵ سال گذشته رسید برگزاری نخستین جلسه دادگاه پروژه رضوان با ۱۳۰۰ شاکی و ۳۰ متهم فارس من| ۱۰ سال از مطالبه رهبر انقلاب گذشت/ آیا تا ۶۰ سال بعد ۱۰ میلیون نفر حافظ قرآن می‌شوند؟ ساختار سازمانی و ضوابط تشکیلاتی دهیاری‌ها به استانداران ابلاغ شد اوقاف ۵۳ هزار بسته اقلام بهداشتی در زنجان توزیع کرد

0

تأخیر ۱۸ ماهه پرداخت مطالبات مراکز درمانی جبران شد

  • کد خبر : 158890
  • 28 مهر 1399 - 15:28

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی تعامل مستمر با شرکای اجتماعی را مورد تأکید قرار داد و گفت: تأخیر ۱۸ ماهه پرداخت مطالبات مراکز درمانی جبران شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی سالاری در جلسه‌ای با اعضای هیأت مدیره اتاق اصناف ایران، اظهار کرد: تأمین اجتماعی در این شرایط سخت اقتصادی ماهیانه بیش از ۱۲ هزار میلیارد تومان حق بیمه دریافت می‌کند. شفافیت و پاسخگویی در اولویت این سازمان قرار دارد و ما با دریافت حق بیمه تعهداتی در قبال جامعه هدف برعهده می‌گیریم که باید تعهدات قانونی سازمان را به خوبی ایفا کنیم.

وی افزود: حدود ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار بازنشسته و ۱۴ میلیون بیمه شده اصلی تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی قرار دارد که این جامعه و اعضای خانواده آنان که به حدود ۴۵ میلیون نفر می‌رسند، بایستی با اطمینان خاطر از خدمات تأمین اجتماعی برخوردار باشد و هدف نهایی سازمان تأمین اجتماعی رفع دغدغه و نگرانی نیروی کار است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی بهبود وضعیت معیشت بازنشستگان را اولین و مهمترین وظیفه این سازمان برشمرد و گفت: ۶,۶۰۰ میلیارد تومان مستمری ماهیانه‌ای که سال گذشته به بازنشستگان پرداخت می‌شد، در سال جاری به بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان رسیده است و ما تلاش کرده‌ایم که شرایط زندگی بازنشستگان را ارتقا دهیم و دغدغه بازنشستگان را برطرف کنیم.

سالاری پرداخت مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد را دومین وظیفه و تعهد قانونی سازمان تأمین اجتماعی برشمرد و افزود: تأخیر حدود ۱۸ ماهه پرداخت مطالبات مراکز درمانی را جبران کردیم و امروز بدون هیچ تأخیری پرداخت‌ها مطابق با روال قانونی در حال انجام است.

وی شفافیت و تسهیل خدمت رسانی را از مسائل بسیار مهم در سازمان تأمین اجتماعی برشمرد و گفت: حدود ۲۰۰۰ بخشنامه را با مشارکت فعال نمایندگان شرکای اجتماعی تنقیح کردیم و در نهایت با تکمیل این فرآیند ۶۰ بخشنامه تنقیحی جایگزین ۲۰۰۰ بخشنامه قبلی می‌شود.

سعید ممبینی، رئیس اتاق اصناف نیز در این جلسه گفت: با مدیریت دکتر سالاری بر سازمان تأمین اجتماعی شاهد تحول و نگاه متفاوت در حوزه اصناف هستیم و اطمینان داریم که ارتباط خوبی بین اصناف و سازمان تأمین اجتماعی وجود دارد و اصناف از خدمات سازمان تأمین اجتماعی استفاده می‌کنند.

وی افزود: توقع ما این است که روحیه تعاملی و گفتگو با شرکای اجتماعی در همه مجموعه‌های سازمان گسترش یابد و امیدواریم سه جانبه گرایی در ساختار سازمان تأمین اجتماعی تقویت شود.

ممبینی مقررات و همچنین روند اجرای قوانین مشاغل سخت و زیان آور را نیازمند اصلاح ارزیابی کرد و گفت: درباره مشاغل سخت و زیان آور هم به کارفرمایان صدمه وارد می‌شود و هم شاهد نوعی فساد در فرآیندهای آن هستیم که باید جلوگیری شود.

مهرداد قریب، معاون بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی گفت: تقویت تعامل با شرکای اجتماعی همواره مورد توجه سازمان تأمین اجتماعی است و ما وظیفه داریم که تعهدات خود را به نحو مطلوب در قبال اصناف انجام دهیم.

وی افزود: اصناف در ارتباط با بیمه پردازی تعامل خوبی دارند و ۸۵ درصد آنان لیست خود را به صورت مرتب و ماهیانه پرداخت می‌کنند.

قریب تعامل سازنده و بهره گیری از نظرات شرکای اجتماعی را مورد تأکید قرار داد و گفت: در سازمان تأمین اجتماعی کاری با اهمیت و حساسیت بسیار بالا همچون اصلاح و تنقیح بخشنامه‌ها با مشارکت ذی‌نفعان و نمایندگان شرکای اجتماعی در حال انجام است و مشارکت شرکای اجتماعی در تنظیم بخشنامه‌ها از اقدامات بسیار مهم سازمان تأمین اجتماعی است.

روزبه کردونی، رئیس مؤسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی گفت: نگاه عالمانه و مسئله محور اتاق اصناف موجب فراهم شدن امکان رفع مشکلات و برقراری تعامل سازنده برای بهبود خدمت رسانی سازمان تأمین اجتماعی به این مجموعه بزرگ شده است.

وی افزود: تعامل با شرکای اجتماعی تنها با هدف بیان دیدگاه‌ها صورت نمی‌گیرد و هدف نهایی رسیدن به فهم مشترک و انجام همفکری برای بهبود و ارتقا مستمر خدمات به جامعه است. سالاری در سازمان تأمین اجتماعی گفتگو و تعامل را با هدف حل مسئله در دستور کار قرار دارد.

خبرگزاری مهر

لینک کوتاه : https://sayeb.ir/?p=158890

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

*

code