• امروز : یکشنبه - ۱۰ مرداد - ۱۴۰۰
  • برابر با : Sunday - 1 August - 2021

عرضه کشوری «آب‌نبات بجنورد» نیازمند برندسازی و تبلیغات است

  • 30 مهر 1399 - 21:10

بجنورد- رئیس اتاق اصناف بجنورد با اشاره به «آب‌نبات» به عنوان سوغات بجنورد گفت: عرضه کشوری این محصول نیازمند برند سازی، تبلیغات و سرمایه گذاری بخش خصوصی و حمایت بخش دولتی است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی امیدوار، امشب در شورای برنامه‌ریزی بخش خصوصی خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: خراسان شمالی دارای ۳۰ هزار واحد صنفی است که در قالب ۱۲۰ عنوان در حال فعالیت هستند.

رئیس اتاق اصناف بجنورد با اشاره به ظرفیت بالای اصناف خراسان شمالی، گفت: این ظرفیت با همکاری آموزش فنی و حرفه‌ای در حال گسترش است.

وی با اشاره به آب‌نبات به عنوان سوغات بجنورد و خراسان شمالی، افزود: برای عرضه کشوری این محصول نیازمند برند سازی، تبلیغات و سرمایه گذاری بخش خصوصی و حمایت بخش دولتی هستیم.

امیدوار تاکید کرد: اکنون برای توسعه اقتصادی محصولات استان در برند سازی، راندمان کاری و مشتری مداری ایراد داریم لذا نیاز به آموزش کسبه داریم.

رئیس اتاق اصناف بجنورد در انتها خراسان شمالی را استانی محروم عنوان کرد و گفت: نیازمند افزایش امکانات عملی و علمی در این استان هستیم.

۳ هزار کاسب خراسان شمالی آموزش تخصصی دیدند

سعید پورآبادی، رئیس اتاق بازرگانی خراسان شمالی نیز در این جلسه اظهار کرد: اتاق بازرگانی استان به دنبال آموزش‌هایی است تا از طریق آن به اقتصاد پایدار برسیم.

وی بیان کرد: اتاق بازرگانی تاکنون ۴۰۰ دوره آموزشی با حضور ۳ هزار نفر برای صنوف مختلف برگزار کرده است.

خبرگزاری مهر

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0

دیدگاهها بسته است.