تاریخ : چهارشنبه, ۱ بهمن , ۱۳۹۹ 7 جماد ثاني 1442 Wednesday, 20 January , 2021
0

مراسم سالروز راه‌اندازی شبکه تلفن‌ همراه ایرانسل برگزار شد

  • کد خبر : 162261
  • 29 مهر 1399 - 17:03

مراسم «چهاردهمین سال‌روز راه‌اندازی شبکه تلفن‌همراه ایرانسل» صبح امروز برگزار شد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، مراسم «چهاردهمین سالروز راه‌اندازی شبکه تلفن‌همراه ایرانسل» در آمفی‌تئاتر ساختمان مرکزی ایرانسل با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حضور گروه معدودی از اهالی رسانه و همچنین همراهی آنلاین جمع کثیری از خبرنگاران در بستر تلویزیون اینترنتی لنز و پلتفرم دانا پلاس، صبح امروز سه‌شنبه ۲۹ مهرماه برپا شد.

دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل در مراسم «چهاردهمین سالروز راه‌اندازی شبکه تلفن‌همراه ایرانسل» با اعلام آخرین دستاوردهای ایرانسل در توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت‌: ایرانسل در حال حاضر با ۵۳/۵ میلیون نفر مشترک و پوشش جمعیتی ۸۹ درصدی در کل کشور، بیش از ۳۹ میلیون مشترک اینترنت همراه و بیش از ۶۶۰ هزار مشترک اینترنت ثابت (TD-LTE) دارد.

وی در ادامه با ارائه آمارهایی از پهنای باند مصرفی در شبکۀ دیتای ایرانسل گفت: ترافیک روزانۀ دیتای شبکه ایرانسل از ابتدای فعالیت بیش از ۱۲۲۸ برابر شده و تجربه مشترک در استفاده از شبکۀ دیتا نیز بیش از ۱۴۰ برابر بهبود پیدا کرده است. همچنین بیش از  ۳۷ میلیون گوشی هوشمند در شبکۀ ایرانسل فعال است و روزانه یازده هزار و ۵۴۳ ترابایت ترافیک مصرفی در شبکۀ دیتای ایرانسل رقم می‌خورد.

دکتر بیژن عباسی آرند در ادامۀ معرفی خدمات و برنامه‌های ایرانسل عنوان کرد: ما تحول دیجیتال را در دو حوزه در دستور کار قرار داده‌ایم. یکی تحول اساسی در فرآیندهای داخلی و ساز و کار اداری ایرانسل و دیگری خدمات و سرویس‌های دیجیتال به مشترکین است. پیش‌بینی می‌کنیم در بخش خدمات دیجیتال تا پایان سال میلادی آینده، پروژه‌های جدید را به نتیجه برسانیم تا مشترکین و ذینفعان ایرانسل بتوانند از قابلیت‌های تحول دیجیتال بهره ببرند.

مهندس باقر صمدی معاون دیجیتال ایرانسل نیز در توضیح جدیدترین محصولات و خدمات دیجیتال ایرانسل گفت: ما دو استراتژی موازی برای توسعه خدمات دیجیتال داریم که شامل ارائه سرویس و خدمات به مشترکین نهایی و توانمندسازی کسب‌وکارها برای بهره‌وری خدمات است. امروز ۵ محصول جدید را آماده عرضه کرده‌ایم که شامل «یلوهاب» به عنوان بستری برای تبادل و عرضه API، «یلوادوایز» برای توانمندسازی کسب‌وکارها در تبلیغات دیجیتال، «یلومانیتورینگ» به عنوان سامانۀ پایش هوشمند محتوا، «ابرتو» به عنوان سرویس ذخیره ابری ویژه مشترکین و «سه دو یک» به عنوان بستری برای توزیع محتوا از صاحب محتوا به مصرف‌کننده است.

خبرگزاری مهر

لینک کوتاه : https://sayeb.ir/?p=162261

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

*

code