دانش و فناوری

رئیس دانشگاه پیام نور روز خبرنگار را گرامی داشت


رئیس دانشگاه پیام نور با ارسال پیامی روز خبرنگار را گرامی داشت.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، ابراهیم تقی زاده رئیس دانشگاه پیام نور در پیامی فرا رسیدن روز خبرنگار را گرامیداشت.
در متن پیام رئیس دانشگاه پیام نور آمده است:
 تقارن سالروز شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و ۱۷ مردادماه سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار و فعال رسانه ای یادآور مسئولیت سنگین فعالان حوزه رسانه و نقش موثر آنان برای آگاه سازی و روشنگری بشر در عصر کنونی است.
در این پیام آمده است: «عاشورای حسینی فرصتی است که انسان به علم و درس نهضت عظیم امام حسین (ع) مبنی بر حق طلبی و ظلم ستیزی در راه خدا بیندیشد و آن را ترویج دهد.
امام حسین (ع) شهادت را برای نشان دادن راه خدا انتخاب کرد تا برای ما الگویی از انسان متعهد باشد و با توجه به نیاز بشر امروز به آگاهی بیشتر، نقش و وظیفه خبرنگاران در تمامی جنبه های زندگی انسان نمود بیشتری یافته است.
خبرنگاران زبان گویای جامعه بوده و با قلم صداقت مردم را آگاه می سازند و امید که این تلاش بی شائبه آنها، روشنی، بصیرت و شفافیت را به ارمغان آورد.
اینجانب به سهم خود ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان و یاران باوفایش و همچنین گرامیداشت یاد شهید محمود صارمی، از تمامی خبرنگاران زحمتکش میهن اسلامیمان به ویژه خبرنگاران حوزه آموزش عالی صمیمانه قدردانی می کنم.»

انتهای پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا