ورزش

حضور پرابهام ستاره کوبایی والیبال لهستان در رقابت‌های قهرمانی جهان

دعوت از ستاره کوبایی والیبال لهستان به تیم ملی این کشور درحالی است که هنوز این بازیکن به آمادگی ۱۰۰ درصد خود نرسیده است.

به گزارش ایسنا، مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان ۲۰۲۲ کمتر از ۲۰ روز دیگر آغاز می‌شود اما هنوز مشخص نیست که آیا ویلفردو لئون بازیکن سابق تیم ملی والیبال کوبا و ملی‌پوش فعلی لهستان برای این مسابقات در تیم لهستان دست به توپ خواهد شد یا خیر. لئون در اوایل ژوئن عمل جراحی زانو انجام داد و تقریباً دو ماه از آن زمان می گذرد.
نیکولا گربیچ سرمربی تیم ملی والیبال لهستان ترکیبی که قرار است در جام جهانی ۲۰۲۲ حضور پیدا کند را  معرفی کرد که ویلفردو لئون در بین بازیکنان برجسته بود اما هنوز مشخص نیست که او بتواند به شرایط عادی بازگردد یا خیر.
پس از عمل جراحی این بازیکن، اطلاعات زیادی مبنی بر غیر ممکن بودن حضور او در جام جهانی در رسانه‌های لهستانی منتشر شده است. پل ست لهستان طبق آخرین خبر منتشر شده در خصوص این بازیکن اعلام کرد که او طبق برنامه تمرین می‌کند اما هنوز آمادگی حضور در تمرینات ۶ به ۶ را ندارد.
همچنین سرمربی و مربی تیم ملی والیبال لهستان  گفتند که تا آخر هفته وضعیت حضور ستاره لهستان در ترکیب این تیم مشخص خواهد شد.
به گزارش ایسنا، پیش از این لئون گفته بود که روی بازگشت به تمرینات کار می‌کند و امیدوار است به جام جهانی برسد. حضور و یا عدم حضور این ستاره والیبال جهان در رسانه‌های لهستانی به تیتر یک تبدیل شده است چرا که با حضور این بازیکن، لهستان قطعا یکی از مدعیان قهرمانی به حساب خواهد آمد.
انتهای پیام

منبع خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا