شهرستان ها

عدد قطعی جانباختگان سیل فیروزکوه ۱۵ نفر است

فیروزکوه- فرماندار فیروزکوه با اشاره به پایش دقیق و بررسی های تخصصی در خصوص تعداد افراد حاضر در حادثه سیلاب این شهرستان گفت: عدد قطعی جانباختگان سیل فیروزکوه ۱۵ نفر است.

محمد حیدری منش در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت مناطق سیل زده فیروزکوه اظهار داشت: با توجه به سیلاب اخیر که پنج شنبه گذشته رخ داد، ۱۵ تن از همشهریان عزیز فیروزکوهی در این شهرستان جان خود را از دست دادند.

حیدری منش با بیان اینکه در اثر سیلاب به باغات و منازل مردم در این شهرستان آسیب زیادی وارد شده است گفت: در این خصوص ستاد مدیریت بحران شهرستان تشکیل شد.

در روزهای اخیر تلاش ما در کنار امدادرسانی و کمک به بازگشایی مسیر و حل مشکلات سیل زدگان در حوزه زیرساختی راه‌ها و وصل شدن آب و برق و گاز معطوف به شناسایی پیکرهای جان باختگان بود که طی روز گذشته آخرین پیکر جان باختگان که در این سیلاب مفقود شده بود پیدا شد و هیچ مفقودی در این شهرستان نداریم.

وی در ادامه عنوان داشت: برخی به دنبال این شائبه هستند که تعداد بیشتری در سیلاب فیروزکوه فوت و مفقود هستند و در پاسخ به این شائبه باید بگوییم که تمام خودروهای حاضر در منطقه هم به لحاظ پلاک و هم ورودی و خروجی تلفن‌های همراه در این منطقه پایش شده اند و همچنین پرسش از خانواده‌ها صورت گرفته است و عدد قطعی جان باختگان سیلاب فیروزکوه ۱۵ نفر می‌باشد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا