ورزش

آخرین وضعیت انتخابات فدراسیون فوتبال/ دبیرکل منتظر تایید نهایی

احکام قضایی دردسر می‌شود؟

دبیرکل فدراسیون فوتبال برای تایید نهایی نامزدهای انتخابات شهریورماه منتظر اعلام رسمی نهادهای قضایی درباره پرونده آنها است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن کامرانی فر دبیرکل فدراسیون فوتبال تا ساعت ۱۶ عصر امروز موظف به اعلام اسامی نامزدهای حوزه ریاست و یکی از کرسی‌های هیأت رئیسه (نماینده باشگاه‌ها) طبق آیین نامه انتخابات است تا تکلیف نهایی ۶ نامزد برای جانشینی شهاب‌الدین عزیزی خادم مشخص شود.

محمد آخوندی، علیرضا اسدی، امیررضا واعظ آشتیانی، مهدی تاج، عزیزالله محمدی و میرشاد ماجدی نامزدهایی بودند که کمیته بدوی انتخابات درباره آنها تصمیم اولیه گرفت تا هر ۶ نفر برای حضور قطعی در انتخابات نیازمند تأیید مراجع حقوقی و قضائی کشور باشند.

خبرنگار مهر، کسب اطلاع کرد پرونده‌های در حال جریان و منجر به صدور حکم دو تن از نامزدها در مراجع حقوقی و قضائی باعث شده تا نهادهای مرتبط با این موضوع در حال بررسی دقیق ماجرا بوده تا بتوانند اسامی نهایی واجدین شرایط برای نامزدی در حوزه ریاست انتخابات فدراسیون فوتبال را به کامرانی فر دبیرکل فدراسیون اعلام کنند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال نیز موظف است بلافاصله پس از تعیین تکلیف در این خصوص، اسامی را در اختیار اعضای مجمع قرار دهد تا آنها در فاصله ۲۱ روز مانده به انتخابات برای رأی خود تصمیم گیری کنند.

همچنین دبیرکل فدراسیون فوتبال، فیفا و AFC را در جریان جزئیات برگزاری انتخابات فوق‌العاده هشتم شهریورماه قرار داده است تا آنها در صورت نیاز برای حضور فیزیکی نمایندگان خود در این انتخابات اعلام نظر کنند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا