ورزش

لحظه به لحظه با نتايج ورزشكاران ايرانى در قونيه

روز افتتاحيه براى ايرانى ها خوش يمن است؟

ورزشكاران ايرانى در روز افتتاحيه بازى هاى كشورهاى اسلامى در ٦ رشته به مصاف رقباى خود مى روند.

به گزارش “ورزش سه”، با وجود این که امروز، هجدهم مرداد ماه، به عنوان نخستین روز پنجمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی اعلام شده است و مراسم افتتاحیه نیز امشب برگزار خواهد شد، رقابت های رشته های مختلف از روز شنبه آغاز شده و کاروان کشورمان که با نام پیامبر اعظم (ص) در این مسابقات حضور پیدا کرده، تا پیش از آغاز رقابت های امروز موفق به کسب 2 مدال طلا، 7 نقره، 2 برنز و مجموع 11 مدال شده است. نمایندگان کشورمان امروز در 6 رشته  تکواندو، تنیس روی میز، شنا، والیبال، هندبال و دو و میدانی به رقابت با حریفان خود خواهند پرداخت که ما نیز از طریق همین مطلب، لحظه به لحظه شما را در جریان نتایج ورزشکاران کشورمان خواهیم گذاشت.

*تکواندو
در نخستین روز رقابت های تکواندو، 4 نماینده کشورمان یعنی ناهید کیانی، نسترن ولی زاده، مهدی حاج موسایی و حسین لطفی به مصاف رقبای خود می روند.

*تنیس روی میز
ملی پوشان تنیس روی میز ایران که روز گذشته موفق به کسب 1 مدال طلا و 2 نقره در بخش انفرادی شدند، از امروز رقابت های خود را در بخش تیمی مسابقات آغاز خواهند کرد.

*شنا
اعضای تیم ملی پارا شنای کشورمان که تا کنون 6 مدال رنگارنگ برای کاروان کشورمان به ارمغان آورده اند، امروز نیز در دو ماده 50 متر آزاد و 100 متر قورباغه به آب خواهند زد.

*والیبال
تیم ملی ب والیبال ایران که با هدایت عظیم جزیده راهی قونیه شده است، بعد از ظهر امروز و در نخستین دیدار خود به مصاف قطر می رود.

*هندبال 
بانوان هندبالیست کشورمان که در نخستین مسابقه خود افغانستان را از پیش روی برداشتند، در دومین دیدار خود در گروه B مسابقات، رو در روی کامرون قرار می گیرند.

*دو و میدانی
بنا بر برنامه اعلام شده، 8 نفر از دو و میدانی کاران کشورمان باید امروز بر روی پیست مسابقات حاضر شوند.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا