ورزش

گیگز عمدا نامزدش را مورد ضرب و شتم قرار داده است

ادعای نماینده دادستان:

یکی از اتهامات اصلی رایان گیگز، سرمربی سابق تیم ملی ولز، ضرب و شتم عمدی نامزد سابقش در طول مدت ارتباط با او است.

به گزارش “ورزش سه”، اولین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات گیگز که روند جمع‌آوری شواهد و مدارک درباره آن از مدت‌ها قبل آغاز شده بود روز گذشته برگزار شد. 
این ستاره سابق منچستریونایتد که اخیرا روی نیمکت تیم ملی ولز نیز حضور داشت حالا با اتهامات بسیاری از جمله ضرب و شتم، رفتار کنترل کننده و آزار کیت گرویل، نامزد سابقش، در فاصل سال‌هایی 2017 تا 2020 روبرو شده است.
گیگز روز گذشته برای اولین جلسه رسیدگی به اتهاماتش در این دادگاه حاضر شد و تمامی مواردی که به او منتسب شده بود را رد کرد. 

پیتر رایت، نماینده دادستانی، در جایگاه دفاع از شاکی حاضر شد و اعلام کرد که گیگز در درگیری‌ای که نوامبر 2020 رخ داده است به صورت کامل کنترلش را از دست داده و به صورت عمدی با سرش ضربه‌ای را به سر و صورت نامزدش وارد کرده که باعث شده است صورت و لب‌های کی گرویل زخمی و کبود شود. رایت همچنین تاکید کرده که این فقط یک نمونه از رفتارهای نادرست او در طول این بازه سه ساله بوده است. 
پیش از این گفته شده بود که گیگز حتی به آزار و اذیت خواهر نامزدش نیز متهم شده است و کیت را هم بارها به صورت احساسی و کلامی آزار داده است. 
کریس داو، وکیل این ستاره سابق یونایتد، تمامی این اتهامات را رد کرده و مدعی شده است که خط قرمزهایی وجود دارد که گیگز هرگز از آنها عبور نمی‌کند. 
این دادگاه در شهر منچستر برگزار می‌شود و انتظار می‌رود که نزدیک به ده روز ادامه داشته باشد.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا