ورزش

انتخابات کمیته ملی المپیک| رئیس فدراسیون والیبال هم کاندیدا شد


رئیس فدراسیون والیبال برای حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک کاندیدا شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ثبت نام از نامزدهای انتخاباتی کمیته ملی المپیک برای پست های ریاست، نایب رئیسی و هیات اجرایی از 5 مرداد آغاز شده و 20 مرداد به پایان می رسد.

امروز محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال برای عضویت در هیات اجرایی کمیته ملی المپیک نامزد شد. انتخابات کمیته ملی المپیک قرار است 6 شهریورماه برگزار شود.

پیش از این هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو برای پست‌های ریاست و عضویت در هیات اجرایی، محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون برای عضویت در هیات اجرایی، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو برای پست ریاست و عضویت در هیات اجرایی، مهدی علی‌نژاد عضو هیات رئیسه فدراسیون ووشو برای پست ریاست، محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک برای پست ریاست، غلامرضا شعبانی‌بهار برای عضویت در هیات اجرایی، مهرداد علی‌قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز برای پست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی برای پست هیات اجرایی، فضل اله باقرزاده برای ریاست و  نائب رئیسی و غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی برای نایب رئیسی، علیرضا سهرابیان و علیرضا پاکدل برای عضویت در هیات اجرایی ثبت نام کردند.

به گزارش فارس، داورزنی بعد از ثبت نام، عنوان کرد: جای برخی از رشته ها در هیات اجرایی خالی است و از رشته های توپی کسی را در هیات اجرایی نداشتیم. اینکه الان یکی دو نفر از روسای فدراسیون های رشته های توپی ثبت نام کرده اند می تواند به عنوان رشته های المپیکی نقش به سزایی داشته باشد و عضویت در هیات اجرایی این افراد باعث خواهد شد بتوانند در سیاست گذاری کمیته نقش خود را ایفا کنند.

انتهای پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا