شهرستان ها

پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزادکیش به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار

کیش – مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در پیامی فرا رسیدن ١٧ مرداد روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در پیام تبریک مهدی کشاورز رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت گرامی داشت ١٧ مرداد روز خبرنگار آمده است:

«بی تردید حرفه خطیر خبرنگاری از مشاغلی است که بی واسطه، به رسالت انبیاء الهی پهلو می زند. چراکه وظیفه خبرنگار ابلاغ حقایق به انبوه مخاطبان و روشنگری در میان آنان است. اما متأسفانه قدر این قشر شریف آن گونه که باید و شاید، شناخته نشده است.

هرچند سختی های کار و تنگناها و تلخکامی ها هرگز سبب نشده است که خبرنگاران راستین در انعکاس واقعیت ها رسالت اصلی خود را از یاد ببرند و برای دستیابی به مطالبات خود گرفتار حب و بغض شخصی شوند و در انعکاس اخبار و گزارش ها، اصل آزادگی و بی طرفی را فراموش کنند.

در مقابل، مسئولان نیز نه تنها نباید از انتقادات سازنده و اعتراضات بحق این عزیزان برآشفته شوند، بلکه وظیفه دارند خود بستر ایفای این نقش خطیر را برای خبرنگاران مهیا کنند. ما باید خبرنگاران را به مثابه آینه های صادقی ببینیم که روبرویمان ایستاده اند تا بتوانیم درستی یا عیوب کار خود را در سیمای آنان ببینیم.

ضرورتی که اینجانب سعی کرده ام از بدو حضور در سازمان منطقه آزاد کیش به آن پایبند باشم و از همکاران محترم خود نیز خواسته ام به آن مقید بمانند.

بنابراین رجاء واثق دارم که با کمک و فعالیت متعهدانه و حرفه ای شما خبرنگاران بزودی شاهد حل ریشه ای مشکلات جزیره و شفافیت کامل عملکرد خادمان شما در سازمان منطقه آزاد خواهیم بود.

اینجانب روز خبرنگار را به همه شما مجاهدان حقیقی عرصه روشنگری و اطلاع رسانی تبریک عرض می کنم. امیدوارم همزمانی این روز با ایام گرامیداشت یاد و نام سالار شهیدان سبب شود همه ما با تأسی به آن امام همام این مسئولیت پیامبرگونه را هرچه بیشتر با جوهر حریت و حق طلبی درآمیزیم.»

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا