جامعه

لزوم پوشش زنده مسابقات ورزشی دانش آموزان

ستاری فرد مطرح کرد؛

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: ۹۳۳ فضای آموزشی را آخر هفته‌ها در اختیار خانواده‌ها قرار دادیم. امیدواریم اولین دوره مسابقات مادر دختری و پدر پسری را برگزار می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، صادق ستاری فرد معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در نشست شورای عالی تشکیلاتی مسابقات و جشنواره‌های ورزشی دانش آموزان با بیان اینکه حوزه ورزش کشور مسابقات جدیدی را در پیش دارد، گفت: ورزش دانش‌آموزی اساس و پایه ورزش کشور است و هم افزایی تولیت ورزش دانش آموزی با ورزش کشور لازم است؛ خوشبختانه ارتباط مناسبی با فدراسیون‌های ورزشی داریم.

وی با بیان اینکه ۳۰ هزار معلم پایه کار ورزش در آموزش و پرورش وجود دارد، گفت: ظرفیت عظیمی در آموزش و پرورش می‌تواند در خدمت ورزش کشور قرار بگیرد؛ ۵۲۰۰ فضای آموزشی ورزشی وجود دارد در سطح مدرسه، منطقه، استانی و کشوری مسابقات داریم و تلاش می‌کنیم به دور از موازی کاری‌ها به منظور ایجاد هم افزایی جلساتی را برگزار کنیم.

ستاری فرد با بیان اینکه هزار واحد فضای آموزشی را در اختیار ورزش کشور قرار دادیم؛ گفت: ۹۳۳ فضای آموزشی را آخر هفته‌ها در اختیار خانواده‌ها قرار دادیم. امیدواریم اولین دوره مسابقات مادر دختری و پدر پسری را برگزار می‌کنیم.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: ۲۱۰۰ فضای ورزشی درون مدرسه‌ای را ایجاد خواهیم کرد و در تلاش هستیم تا پایان سال این تعداد فضای آموزشی آماده شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: پوشش زنده مسابقات ورزشی می‌تواند به رشد ورزش دانش آموزی کمک کند؛ امیدوارم همبستگی دو وزارتخانه و فدراسیون‌های ورزشی دنبال شود. هدف ما کیفیت بخشی درس تربیت بدنی، توانمندسازی معلمان مدارس و استعدادیابی دانش آموزان است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا