شهرستان ها

همکاری خوب مردم در مصرف بهینه برق/ مدیریت جهادی برای کاهش تنش ها

رشت- استاندار گیلان با اشاره به همکاری خوب مردم در مصرف بهینه برق بر ضرورت اقدامات و مدیریت جهادی برای کاهش تنش ها در حوزه برق و آب تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از شرکت آب منطقه‌ای و شرکت توزیع برق گیلان در گفتگو با رسانه‌ها با اشاره به هدف این بازدیدها اظهار کرد: حضور میدانی در دستگاه‌های اجرایی فرصت خوبی برای بررسی آخرین وضعیت فعالیت و رضایت مندی مردم از این دستگاه‌ها است.

وی با اشاره به عملکرد قابل قبول شرکت توزیع برق در تابستان امسال افزود: تغییر ساعت ادارات، نهادها و سازمان‌های استان و اجرای سیاست‌های تشویقی در حوزه مصرف برق در تابستان امسال منجر به مدیریت مطلوب در روند توزیع برق و کاهش خاموشی‌ها در نقاط مختلف استان شد.

استاندار گیلان به همکاری خوب مردم در مصرف بهینه برق اشاره و با تأکید بر لزوم اصلاح الگوی مصرف گفت: با هم افزایی و گسترش تعاملات بین دستگاهی و اجتماعی شاهد تحقق توسعه در کشور خواهیم بود.

وی همچنین با اشاره به بازدید از شرکت آب منطقه‌ای گیلان و روند خوب خدمات رسانی و پاسخگویی در این شرکت ادامه داد: با توجه به کاهش ۵۰ درصدی ذخیره آبی استان و نیاز بالای کشاورزان به آب، تلاش‌های بسیاری برای مدیریت و تأمین به موقع آب کشاورزی صورت گرفت.

عباسی با اشاره به تشکیل قرارگاه جهادی با هدف تأمین آب کشاورزی و کاهش تنش آبی موجود در استان گیلان تصریح کرد: با همکاری فرمانداران، مدیران و نیز مردم شریف استان، اقدامات مؤثری برای توزیع عادلانه آب کشاورزی صورت گرفت که امیدواریم شاهد برداشت کمی و کیفی محصول از سوی کشاورزان باشیم.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا