شهرستان ها

وضعیت نیروی انسانی آموزش و پرورش استان تهران تعیین تکلیف می شود

تهران- مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به کمبود معلم در استان گفت: وضعیت نیروی انسانی آموزش و پرورش استان تهران تا پایان مرداد ماه ۱۴۰۱ تعیین تکلیف می شود.

مسعود بهرامی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به کمبود معلم در مدارس شهرستان‌های استان تهران اظهار داشت: وضعیت نیروی انسانی آموزش و پرورش استان تهران تا پایان مرداد ماه ۱۴۰۱ تعیین تکلیف می‌شود.

بهرامی با تاکید بر اینکه نقل و انتقالات یکی از مؤلفه‌های مؤثر در ساماندهی نیروی انسانی محسوب می‌شود و برای سال جدید تحصیلی نقل و انتقالات فرهنگیان بر اساس شرایط سامانه تعیین می‌شود گفت: در حال حاضر مشغول پالایش هستیم تا وضعیت ورودی و خروجی‌های مان مشخص شود.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به اینکه تقاضای بالا برای نقل و انتقال به تهران یکی از مهم‌ترین عوامل کمبود نیروی انسانی است افزود: با توجه به رشد چشمگیر مهاجرت‌های درون و برون استانی و همچنین افزایش تعداد اتباع امسال با افزایش قابل توجه جمعیت دانش‌آموزی مواجه هستیم.

وی از افزوده شدن حدود ۱۴۰۰ کلاس درس به شهرستان‌های استان تهران خبر داد و عنوان داشت: با وجود کمبود نیروی انسانی تمام تلاش‌ها بر این است که بتوانیم با برنامه ریزی صحیح و چینش مناسب نیروها کار آموزش به بهترین شکل ممکن انجام شود و خللی در این زمینه نداشته باشیم.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا