شهرستان ها

۱۷۰۰ مورد شکایت از اصناف استان سمنان دریافت شد

سمنان- معاون صمت استان سمنان، گفت: ه از ابتدای سال جاری یک هزار و ۷۴۶ مورد شکایت مردمی در خصوص کالا و خدمات در سامانه پاسخگویی به شکایات مردمی صنعت، معدن و تجارت دریافت شد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی یحیایی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی سازمان صمت استان سمنان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری یک هزار و ۷۴۶ مورد شکایت مردمی در خصوص کالا و خدمات در سامانه پاسخگویی به شکایات مردمی صنعت، معدن و تجارت دریافت شد، بیان کرد: ۹۴ درصد این شکایات رسیدگی و منجر به نتیجه شده است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری با انجام بیش از ۲۰ هزار و ۱۶۵ مورد بازرسی که از واحدهای صنفی توزیعی و خدماتی در استان انجام و یک هزار و ۲۶۲ فقره پرونده تخلف کشف شده است.

معاون صمت استان سمنان ادامه داد: در این بازرسی‌ها که به وسیله کارشناسان نظارت و بازرسی، بازرسان و ناظران افتخاری اداره کل صنعت، معدن و تجارت به صورت مستمر و روزانه از واحدهای صنفی و عرضه در قالب گشت‌های مشترک با دستگاه‌های ذیربط انجام شد تعداد یکهزار و ۴۴۸ مورد تخلف کشف شد.

یحیایی بیان کرد: تخلفات کشف شده از واحدهای صنفی اعم از گران فروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و نصب نرخ نامه، عدم ارائه فاکتور و عرضه، فروش و نگهداری کالای قاچاق به ارزش ریالی یکهزار و ۲۷۰ میلیارد ریال کشف و برای بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا