ورزش

هدف بزرگ رئال مادرید؛ بی‌رقیب در تمام تاریخ! (عکس)

به دنبال افزایش فاصله با بارسلونا؛

باشگاه رئال مادرید این فصل قصد دارد به رکورد خیره کننده 100 عنوان قهرمانی دست یابد.

به گزارش “ورزش سه”، کهکشانی ها فصل گذشته فوق العاده ظاهر شدند و توانستند دو جام معتبر لالیگا و لیگ قهرمانان را فتح کنند. در حال حاضر رئال مادرید نامرد تبدیل شدن برای اولین باشگاهی است که 100 عنوان رسمی قهرمانی در ویترین افتخارات خود دارد. پس از فتح لالیگا برای بار شماره 35 و لیگ قهرمانان برای مرتبه 14، حالا رئال مادرید با 97 جام از بارسلونا با 96 عنوان پیش افتاده و در مسیر تبدیل شدن به اولین باشگاهی در تاریخ فوتبال قرار دارد که 100 بار جام قهرمانی بالای سر برده است.

این ماموریت برای کارلو آنچلوتی و تیمش از فردا شب و با دیدار رئال مادرید برابر فرانکفورت در هلسینکی فنلاند در سوپرجام اروپا آغاز خواهد شد. در حال حاضر بنفیکا (83 عنوان رسمی) و بایرن مونیخ (82) در رتبه های بعدی قرار دارند و و بوکا جونیورز (70) و ریور پلاته (69)، فاصله قابل توجهی با آنها پیدا کرده اند. در ادامه رئال مادرید در ماه ژانویه فرصت دارد سوپرجام اسپانیا را در عربستان از آن خود کند.

بعد احتمالا نوبت جام باشگاه های جهان در فوریه فرا می رسد و همانند سال های قبل شانس قهرمانی در لالیگا، کوپا دل ری و البته لیگ قهرمانان برای این باشگاه پرطرفدار وجود دارد. در حقیقت رئال مادرید تا پایان فصل شش عنوان را پیش روی خود می بیند و در صورت کسب سه جام، می تواند به اولین باشگاه تاریخ فوتبال تبدیل شود که به عدد بزرگ و قابل ستایش 100 قهرمانی رسیده است.

شرایط برای فرانکفورت در روزهای اخیر چندان مساعد نبوده و بی تردید رئال مادرید از شانس بیشتری برای کسب عنوان قهرمانی در مسابقه فردا شب برخوردار است. آنچلوتی قصد دارد پیش اولین بازی تیمش در لیگ در روز یکشنبه برابر آلمریا، شروعی درخشانی مقابل فرانکورت داشته باشد و در اردوی رئال مادرید، همه بابت کسب پیروزی در این دیدار اطمینان دارند.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا