شهرستان ها

توزیع ۱۰۸ بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند زندانی استان سمنان

سمنان- مدیرکل زندان‌های استان سمنان، گفت: در دهه اول ماه محرم با مشارکت خیران و با هدف کمک به معاش خانواده‌های نیازمند زندانی ۱۰۸ بسته معیشتی و گوشت گرم در استان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، امید کهربایی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی اداره کل زندان‌های استان سمنان با اشاره به توزیع بسته معیشتی در بین خانواده‌های نیازمند زندانی، گفت: همزمان با شروع ماه محرم و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) زندان‌های استان سمنان با مشارکت خیران اقدام به توزیع بسته‌های کمک معیشتی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه این بسته‌ها ویژه خانواده‌های نیازمند زندانی تدارک دیده شده است، افزود: با همکاری انجمن حمایت از زندانیان این بسته‌ها آماده و در بین این افراد توزیع شده است.

مدیرکل زندان‌های استان سمنان با اشاره به اینکه ۱۹۵ کیلوگرم گوشت در بین خانواده‌های نیازمند زندانی توزیع شده است، تصریح کرد: در این ایام در زندان‌های استان هشت رأس گوسفند قربانی و گوشت آن بین نیازمندان به ارزش ریالی ۲۵۰ میلیون ریال توزیع شد.

کهربایی از توزیع ۱۰۸ بسته مواد غذایی در بین خانواده‌های نیازمند زندانی خبر داد و گفت: این بسته‌های با مشارکت خیران و دستگاه‌های مختلف تهیه و به ارزش ریالی ۳۰۰ میلیون ریال بین خانواده‌های زندانیان نیازمند توزیع شد.

وی با اشاره به توزیع ۵۳ کارت هدیه در بین خانواده‌های نیازمند زندانی، افزود: این کارت هدیه‌ها که به ارزش ریال ۶۵ میلیون ریال است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا