بین الملل

واکنش شدید اللحن جهاد اسلامی به تحولات نابلس

عزالدین اعلام کرد؛

جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز سه شنبه اعلام کرد: اشغالگران صهیونیست همچنان به جنایات خود علیه ملت ما ادامه می دهند و مرتکب حماقت جدیدی در نابلس در کرانه باختری شده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز سه شنبه اعلام کرد که اشغالگران صهیونیست همچنان به جنایات خود علیه ملت ما ادامه می دهند و مرتکب حماقت جدیدی در نابلس در کرانه باختری شده اند.

طارق عزالدین سخنگوی رسانه یا جنبش جهاد اسلامی در کرانه باختری در واکنش به جنایت اشغالگران در نابلس اعلام کرد: پس از این عذر و بهانه ای برای کسی نمی ماند. آنچه در نابلس رخ می دهد کوه آتش است که نشان می دهد اشغالگران ملت و مقاومت ما را رها نمی کنند و جنایت شنیع را مرتکب خواهد شد.

وی افزود: ما امروز در برابر سیاست جدید و اقدامات تنشزای خطرناک از سوی نظامیان رژیم صهیونیستی قرار داریم که باید اقدام جدی و واقعی برای مقابله با آن انجام شود. همه ملت ما باید به مقابله با نظامیان اشغالگر بپردازند و باید دامنه مقاومت را بالا ببریم.

عزالدین تاکید کرد: اشغالگران باید تاوان این جنایات را بدهند. اشغالگران صهیونیست خون فلسطینی ها را مباح می دانند و مرتکب جنایات بی سابقه علیه ملت ما در غزه و کرانه باختری و قدس می شوند.

وی افزود: ما ملت واحد هستیم و اشغالگران سرزمین همه ما را اشغال کرده اند. کل ملت فلسطین در معرض حمله قرار دارد و ما باید متحد در برابر این جنایات بایستیم. آنچه در نابلس رخ می دهد نیاز به انقلاب مردمی و نظامی از سوی همه فلسطینی ها دارد و پس از این بهانه ای قابل پذیرش نیست. ملت ما باید منسجم به مقاومت برای مهار این دشمن عمل کنند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا