ورزش

مورد عجیب گزینه برزیلی پرسپولیس


ز همان روزهای آغازین نقل و انتقالات تابستانی جذب یک مهاجم خارجی در اولویت برنامه های پرسپولیس در بازار تابستانی قرار گرفت اما همچنان جستجوی سرخ ها برای جذب مهاجم بی نتیجه باقی مانده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، در هفته‌های اخیر گزینه‌های متعددی همچون کاسیانو، آلیسون سافیرای، الف مانگا و یورگن لوکادیا مطرح شدند که هر کدام بنا به دلایلی به مرحله عقد قرارداد نرسیدند و با توجه به همین مساله باشگاه پرسپولیس یکبار دیگر مذاکرات با مانگا را آغاز کرده است؛ مهاجمی که چندی پیش خبر توافق نهایی او با باشگاه پرسپولیس هم اعلام شد اما در نهایت برای امضای قرارداد به تهران نیامد. حالا پرسپولیسی ها در دور جدید مذاکرات امیدوارند تا با سفر مانگا به تهران طلسم جذب مهاجم خارجی شکسته شود.

اما نکته قابل توجه در خصوص گزینه برزیلی پرسپولیس عملکرد او به عنوان مهاجم نوک است.مانگا در 35 دیداری که به عنوان مهاجم نوک به میدان رفته فقط 8 بار موفق به گلزنی شده و این در حالی است که در پست وینگر راست در 29 بازی 18 بار دروازه رقبا را باز کرده است.این آمار نشان می دهد که پست تخصصی مانگا وینگر راست است و احتمالا با توجه به نیاز پرسپولیس از سوی مدیر برنامه هایش به عنوان مهاجم تخصصی معرفی شده است!

انتهای پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا