ورزش

رونمایی از شاکی جدید تراکتور/ حاتمی: از دوستی من و طرفداران سوء استفاده کردند


مهاجم اسبق تراکتور از این باشگاه شکایت کرد‌.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فرزاد حاتمی درمورد شکایت خود از باشگاه تراکتور، اظهار داشت: طلب من برای شش سال قبل است اما به احترام تماشاگران شکایتی نکردیم اما واقعا مدیران این باشگاه به فکر نیستند که ممکن است یک بازیکن شکایت کند. باز هم از هواداران عذرخواهی می‌کنم اما بعد از شش سال برای دریافت طلبم مجبور شدم به فدراسیون بیایم و شکایت کنم. 

وی درمورد اینکه با توجه به نیاز باشگاه ها به تسویه بدهی ها برای کسب مجوز حرفه‌ای، آیا شکایت او از تراکتور به جایی می‌رسد، گفت: من مجبور شدم از تراکتور شکایت کنم و اصلا برای من خوشایند نیست از تیمی که تا این اندازه طرفدار دارد و آنها را دوست دارم شکایت کنم اما خودتان را جای من بگذارید. اگر شش سال قبل این پول را می‌گرفتم، کاری با آن می‌کردم. واقف هستید تورم روز به روز بیشتر می‌شود و دیگر این پول به درد من نمی خورد اما مجبور شدم شکایت کنم.

مهاجم اسبق تراکتور در خصوص اینکه آیا برای دریافت طلبش با علی خطیر(مسئول نقل و انتقالات باشگاه تراکتور) صحبت کرده است، توضیح داد: در ۴_۳ یال گذشته کلی حرف زده و گفتم تا این اندازه از پول خودم را می بخشم زیرا زشت است از باشگاهی که بین من و هوادارانش حرمت است، شکایت کنم ولی دوستان فقط از اینکه من و طرفداران تراکتور همدیگر را دوست داریم، سوء استفاده می‌کنند. صبر و تحمل من نیز تمام شد و مجبور شدم شکایت کنم. 

حاتمی درباره اینکه آیا از باشگاه دیگری نیز طلب دارد، گفت: پارس جنوبی و سایپا تیم‌های دیگری هستند که از آنها طلب دارم. از باشگاه ‌های دیگر طلب داشتم که همیشه نسبت به آنها گذشت کردم اما برخی مدیران از این اتفاق سوء استفاده می‌کنند. 

وی افزود : باشگاه تراکتور برای ثبت قرارداد بازیکنان جدیدش باید طلب مرا بدهد اما مهدی کریمیان ۱۰ سال قبل حرفی زد که هنوز یادم است. به یک مدیرعامل گفت که اشتباه می‌کنی پول شکلات را در جیبت می‌گذاری و از سوپرمارکت کیت کت برمی داری. اندازه پولت هزینه کن. اگر می‌توانی فلان بازیکن را بگیری آن را بگیر در غیر این صورت نگیر‌. الان کل مدیران ما قرارداد میلیاردی می‌بندند اما سال بعدش می‌روند و مدیر جدید باید پول آن قرارداد را بدهد. 

مهاجم اسبق سرخابی های پایتخت درخصوص آخرین وضعیت خودش، گفت: ۳_۲ پیشنهاد لیگ یکی دارم اما سال گذشته دو قلوی پایم در لیگ یک و تیم سایپا پاره شد. اتفاقات خوبی در این تیم برای من نیفتاد ولی دنبال بازی کردن در لیگ برتر هستم. اگر نشد در لیگ یک بازی خواهم کرد.

انتهای پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا