ورزش

آرمان گهر؛ مدعی که حال و روز خوشی ندارد

آرمان گهر که فصل گذشته یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر بود و نمایش شایسته ای با مربیگری قاسم شهبا و مدیریت فنی حمید کللی فر داشت اصلا حال و روز خوشی ندارد.

به گزارش “ورزش سه”، مشکلات مالی که از فصل گذشته برای این تیم به وجود آمده موجب شده تا خیلی از بازیکنان اردوی این تیم را ترک کنند و از سویی رغبت بازیکنان دیگر تیم ها به حضور در این تیم به نسبت گذشته کم شده باشد و همین موضوع بدون شک این تیم مدعی را در فصل جدید با چالش مواجه خواهد کرد و در چنین شرایطی می توان از هم اکنون پیش بینی کرد که این تیم در فصل پیش رو حتی برای ماندن در جمع تیم های دسته اولی کار سختی پیش رو خواهد داشت.

شرکت آرمان گهر به جهاد نصر کرمان واگذار شده است و شاید در فصل پیش رو شاهد تغییر نام این تیم در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور هم باشیم. به هر صورت در شهری که گل گهر را در لیگ برتر دارد آرمان گهر هم با حضور شایسته در لیگ یک معرف ستاره های فوتبال کرمان به فوتبال کشور بود و بی توجهی به این تیم بدون شک دیر یا زود موجب از دست رفتن یکی از سهمیه های کرمان شد. استانی که با صعود مس به لیگ برتر نشان داد پتانسیل زیادی در فوتبال دارد.

فصل جدید رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور فردا قرعه کشی می شود و باید منتظر ماند و دید که آرمان گهر با چه شرایطی مهیای حضور در بازی ها می شود. تیمی که گفته می شود اگر فصل گذشته به موقع به بازیکنان خود پول می داد حتی می توانست به لیگ برتر صعود کند.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا