شهرستان ها

برخورد با توزیع کنندگان پوشاک نامتعارف در قرچک/۷واحد صنفی پلمب شد

قرچک- فرمانده انتظامی قرچک از اجرای طرح خورد با توزیع کنندگان پوشاک نامتعارف در این شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا هفت واحد صنفب پلمب شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ یدالله طهماسیان عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران از اجرای طرح خورد با توزیع کنندگان پوشاک نامتعارف در قرچک خبر داد و اظهار داشت: طی بررسی‌های صورت گرفته مشاهده شد که برخی از واحدهای صنفی فروش پوشاک زنانه و مردانه با سو استفاده از نبود نظارت و نادیده گرفتن قوانین، ضوابط، مقررات و شئونات اسلامی اقدام به فروش البسه نامتعارف در سطح قرچک می‌کنند که رسیدگی به این موضوع در دستور کار مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس قرچک گرفت.

وی افزود: در این رابطه مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات شهرستان با هماهنگی مقام قضائی، طرح تشدید کنترل و نظارت بر اصناف عرضه کننده پوشاک را به مرحله اجرا درآوردند.

فرمانده انتظامی قرچک بیان داشت: در اجرای این طرح هفت واحد متخلف به دلیل بی توجهی به هشدارها و عدم رعایت دستورالعمل‌های صادر شده، پلمب شدند.

طهماسیان با اشاره به اینکه در این طرح برای ۱۸ واحد متخلف دیگر اخطار پلمب صادر شده است، اظهار داشت: به واحدهای صنفی متخلف دستور جمع آوری پوشاک نامتعارف نیز داده شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد متخلف، مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند تا نسبت به برخورد قانونی با آنان در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام شود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا