ورزش

انتخابات کمیته ملی المپیک| ثبت نام رضوانی و عزیزی برای هیات اجرایی/رئیس فدراسیون شنا: تجربیاتم می‌تواند موثر باشد


روسای فدراسیون های شنا و گلف برای حضور در هیات اجرایی کمیته ملی المپیک ثبت نام کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه ثبت نام نامزدهای انتخابات کمیته ملی المپیک و در یازدهمین روز، محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو و حمید عزیزی، رئیس فدراسیون گلف برای هیات اجرایی ثبت نام کردند.

پیش از این و امروز روسای فدراسیون‌های اسکیت، بدنسازی، کبدی و تیراندازی ثبت نام کرده بودند.

به گزارش فارس، محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپولو پس از ثبت نام در پست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک اظهار داشت: هیات اجرایی باید ۷ عضو المپیکی داشته باشد و فدراسیون ما هم المپیکی است. سه دوره رئیس فدراسیون هستم و تجربیاتم در هیات اجرایی می‌تواند برای سایر رشته‌ها به خصوص رشته‌های پایه موثر بوده و نقش کمک‌کننده داشته باشد.

وی درباره موثرترین تجربه‌ای که طی مدت حضورش در هیئت اجرایی داشته و لازم است از این تجربه در آینده نیز استفاده شود، گفت: تعامل با کشورهای مختلف و ارتباط ویژه با کمیته‌های ملی المپیک کشورهای مختلف و نهادی تصمیم‌گیری از جمله کمیته بین‌الملی المیک(IOC) و شورای المپیک آسیا (OCA) برعهده هیات اجرایی است. با رایزنی خوبی توسطا کمیته صورت گرفت و تلاش‌های بخش بین‌الملل کمیته، اتفاقات خوبی در حوزه بین‌الملل افتاد و به نظر من یکی از مسائلی که باید توجه ویژه‌ای به آن شود، بحث توسعه روابط بین‌المللی است.

انتهای پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا