شهرستان ها

دستگیری اعضای باند سارقان منزل در کرج

البرز- جانشین فرمانده انتظامی البرز از دستگیری اعضای باند سارقان منزل با ۱۰ فقره سرقت در شهرستان کرج خبر داد.

سرهنگ محمد معظمی گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وصول یک فقره سرقت منزل به شیوه تخریب حفاظ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌ها و اقدامات اطلاعاتی انجام شده توسط مأموران، محل اختفا و هویت متهمان در شهرستان ملارد استان تهران شناسایی و با اخذ نیابت قضائی هر ۲ نفر در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.

سرهنگ گودرزی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده از سارقان سابقه دار بودند، اظهار داشت: در تحقیقات تکمیلی متهمان با همدستی ۲ نفر دیگر به انجام ۱۰ فقره سرقت در شهرستان کرج اعتراف کردند که با استعلام‌های انجام شده مشخص شد ۲ همدست آنها به جرم سرقت منزل از قبل دستگیر شده و در زندان به سر می‌برند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز با بیان این که در مجموع ۴ نفر در این رابطه شناسایی و دستگیر شدند، بیان داشت: با اقدامات صورت گرفته همه مالباختگان این پرونده شناسایی و ارزش ریالی اموال سرقتی از آنها ۴ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به سرقت این باند به شیوه تخریب حفاظ پنجره، از شهروندان خواست: سعی کنند از تجهیزات ایمنی از قبیل حفاظ مطمئن، دزدگیر و دوربین مداربسته استفاده کنند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا