شهرستان ها

عملیات اجرایی پایگاه خیرساز اورژانس ۱۱۵ در گناوه آغاز شد

گناوه- پایگاه خیرساز اورژانس ۱۱۵ شهری در محله سادات گناوه با حضور مسئولان استان و شهرستان کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز در شهرستان گناوه پروژه پایگاه خیر ساز اورژانس ۱۱۵ شهری کلنگ زنی شد.

حیدر عزیز نژاد افزود: این پروژه دومین پایگاه خیر ساز اورژانس ۱۱۵ در شهر گناوه است که به همت «علی بیروتی» از خیر سلامت در مدت کمتر از یک سال انجام خواهد شد تا با تجهیز و راه اندازی بتواند خدمات اورژانس ۱۱۵ شهری را در این منطقه به خوبی انجام دهد.

وی گفت: این پروژه با زیربنای ۳۲۰ متر مربع و برآورد مالی سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خواهد بود که توسط این خیر سلامت تأمین خواهد شد.

وی تصریح کرد: با بهره برداری از این پروژه همانگونه که در سطح استان پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ برای مریض بدحال، تصادفی و اتفاقات خدمت رسانی می‌کنند به نحو احسنت خدمت رسانی خواهد شد.

عزیزنژاد ادامه داد: از همه خیرین که در سراسر استان در حوزه سلامت مشارکت می‌کنند قدردانی می‌کنم و امید است که شاهد اینگونه مشارکت‌های اجتماعی هر چه بیشتر باشیم و بتوانیم هر چه بهتر شاخص‌های سلامت را در استان ارتقا دهیم.

وی گفت: در حال حاضر ۱۷ پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهری و ۳۷ اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای در سطح استان فعالیت می‌کنند علاوه بر آن یک پایگاه اورژانس هوایی نیز در استان فعال است.

عزیز نژاد گفت: تأمین آمبولانس و نیروی انسانی این پایگاه پیش بینی شده و با پایان ساخت و تجهیز پایگاه توسط خیر سلامت، آمبولانس و نیروی انسانی توسط دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به عنوان کارفرمای پروژه تأمین خواهد شد.

علی بیروتی خیر این پروژه گفت: این کار به نیت مرحوم پدرم «حاج حسین بیروتی» انجام شد که در زمان حیات خود توصیه زیادی بر انجام کارهای خیر و عام المنفعه داشتند و بر همین اساس تصمیم به این کار خیر گرفتم.

وی گفت: به دلیل کمبود مراکز اورژانس در شهر و اینکه پایگاه موجود در شهر پاسخگوی نیاز مردم نیست و به منظور دسترسی آسان‌تر و ارائه خدمات بهتر به مردم تصمیم بر احداث مرکز در این محله را اولویت کار خیر خود قرار دادم تا خدمات بهتری به شهروندان ارائه شود.

وی ادامه داد: علاوه بر احداث این پایگاه، بناهای و کارهای عام المنفعه دیگر برای خدمت به مردم نیز در نظر دارم که انجام شود.

شهرستان گناوه در حال حاضر یک پایگاه شهری و سه پایگاه جاده‌ای اورژانس ۱۱۵ دارد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا