ورزش

لیگ برتر انگلیس| پیروزی لیدزیونایتد مقابل کریستال پالاس در وقت‌های تلف‌شده/ شکست نیوکاسل در دوئل قعرنشین‌ها

دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال انگلیس با پیروزی خانگی لیدزیونایتد مقابل کریستال پالاس و توقف دوباره نیوکاسل آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری تسینم، هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال انگلیس، شب گذشته (سه‌شنبه) با برگزاری دو بازی آغاز شد که در یکی از آنها لیدزیونایتد مقابل کریستال پالاس به برتری رسید و در دیگری نیوکاسل و نوریچ امتیازات را تقسیم کردند.

در بازی نخست تیم بحران‌زده نیوکاسل در خانه برابر نوریچ سیتی به تساوی یک – یک رضایت داد. نیوکاسلی که مدافع میانی‌اش سیاران کلارک در دقیقه ۹ اخراج شد، با گلزنی کالوم ویلسون از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۶۱ پیش افتاد، اما تیمو پوکی در دقیقه ۷۹ گل تساوی را برای نوریچ سیتی به ثمر رساند.

با این نتیجه نوریچ سیتی ۱۰ امتیازی شد و با یک پله صعود در رده هجدهم جدول قرار گرفت. نیوکاسل هم که برای هفتمین بار در این فصل تن به تساوی داد، با هفت امتیاز همچنان قعرنشین جدول است.

در بازی همزمان در ورزشگاه الندرود شهر لیدز، تیم لیدزیونایتد مقابل میهمانش کریستال پالاس در حالی که تا پایان ۹۰ دقیقه به تساوی بدون گل رضایت داده بود، با گلزنی رافینیا در دقیقه سوم وقت‌های تلف شده نیمه دوم بازی را با نتیجه یک بر صفر به سود خود به پایان رساند.

نتیجه این بازی تیم‌های کریستال پالاس و لیدزیونایتد را به ترتیب با ۱۶ و ۱۵ امتیاز در جایگاه‌های دوازدهم و پانزدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس قرار داد.

امروز شش بازی دیگر در هفته چهاردهم لیگ برتر جزیره برگزار می‌شود که برنامه آنها به شرح زیر است:

ساوتهمپتون – لسترسیتی، ساعت ۲۳:۰۰ (به وقت تهران)
ولورهمپتون – برنلی، ساعت ۲۳:۰۰
واتفورد – چلسی، ساعت ۲۳:۰۰
وستهام – برایتون، ساعت ۲۳:۰۰
اورتون – لیورپول، ساعت ۲۳:۴۵
استون‌ویلا – منچسترسیتی، ساعت ۲۳:۴۵

 

انتهای پیام/

 

 
 

خبرگزاری تسنیم

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا