شهرستان ها

ظرفیت کمپ نگهداری معتادان متجاهر کرمانشاه افزایش می‌یابد

کرمانشاه- فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه جمع‌آوری معتادان متجاهر از شهر کرمانشاه خواست عموم مردم است، گفت: ظرفیت کمپ نگهداری معتادان متجاهر کرمانشاه افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رحیمی زنگنه بعد از ظهر چهارشنبه در بازدید از کمپ ماده ۱۶ بهزیستی کرمانشاه و مجموعه اردوگاهی چشمه سفید، اظهار کرد: این دو مجموعه برای نگهداری و درمان معتادان متجاهر دارای امکانات مناسب ولی ناکافی هستند.

وی با بیان اینکه جمع‌آوری معتادان متجاهر از شهر کرمانشاه خواست عموم مردم است، افزود: در سفر وزیر کشور به کرمانشاه موضوع جمع‌آوری معتادان متجاهر مطرح شد و پیرو دستور وزیر کشور اقدامات لازم برای اجرای این برنامه در حال انجام است.

فرماندار کرمانشاه با اشاره به برآوردهای انجام شده در رابطه با تعداد معتادان متجاهر در شهر کرمانشاه، تصریح کرد: در بازدید امروز مشخص شد که با وجود امکانات مناسب در کمپ ماده ۱۶ بهزیستی ظرفیت این مجتمع تکمیل است که با تجهیز یکی از سوله‌ها ظرفیت این مرکز افزایش می‌یابد.

رحیمی زنگنه از اختصاص پنج میلیارد ریال برای افزایش ظرفیت کمپ ماده ۱۶ بهزیستی کرمانشاه خبر داد و گفت: با اختصاص این مبلغ و تغییر کاربری و تجهیز یکی از سوله‌های این مجتمع امکان نگهداری تعداد بیشتری از معتادان در این کمپ وجود خواهد داشت.

وی با اشاره به مشکلات موجود در کمپ ماده ۱۶ بهزیستی کرمانشاه و مجموعه اردوگاهی چشمه سفید، افزود: در بازدید امروز و گفتگو با مدیران این ۲ مجموعه بخشی از مشکلات موجود احصا شد که از طریق فرمانداری و در ارتباط با سایر دستگاه‌ها سعی در برطرف کردن آنها خواهیم داشت.

فرماندار کرمانشاه از اختصاص ۴۰ میلیارد ریال بودجه برای فاضلاب مجموعه اردوگاهی چشمه سفید خبر داد و بیان کرد: با مصوبه کمیته برنامه و بودجه فرمانداری کرمانشاه این مبلغ به این مجموعه اختصاص یافت و شهرداری نیز بقیه اعتبار لازم برای ساماندهی فاضلاب چشمه سفید را اختصاص خواهد داد.

رحیمی زنگنه با بیان اینکه جمع‌آوری معتادان متجاهر از کرمانشاه بخش نخست کار است، گفت: بازگشت این گروه به زندگی عادی یک فرآیند خواهد بود که از جمع‌آوری، درمان، مراقبت و حمایت تشکیل شده است و این فرآیند نیازمند هم‌افزایی چندین دستگاه اجرایی است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا