شهرستان ها

ضرورت سرمایه‌گذاری در حوزه پروژه‌های گردشگری شهری در لرستان

خرم‌آباد- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان بر ضرورت سرمایه‌گذاری در حوزه پروژه‌های گردشگری شهری در این استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سمانه حسن پور شامگاه چهارشنبه در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی لرستان در سخنانی با اشاره به برگزاری همایش معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری و اقتصادی لرستان اظهار داشت: در این راستا برنامه ریزی به گونه‌ای باشد که چند موضوع و پروژه محوری در این راستا پر رنگ تر دیده شود.

وی با بیان اینکه با توجه به پتانسیل‌هایی که در حوزه معادن استان داریم، می‌توان پروژه‌هایی را تعریف کرد گفت: همچنین پروژه‌های گردشگری و به ویژه گردشگری شهری هم می‌تواند برای معرفی مورد توجه قرار بگیرند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان ادامه داد: رغبت برای سرمایه گذاری در پروژه‌های شهری به خاطر یک سری دسترسی بیشتر است.

حسن پور گفت: با توجه به اینکه سند تحول مردمی در حال تهیه است، در حوزه اقتصادی چهار سیاست کلی تبیین شده است، ایجاد صنایع پایین دست پتروشیمی، پروژه‌های مربوط به حوزه حمل و نقل مانند پایانه‌های صادراتی، پروژه‌های صنایع معدنی و کشاورزی دانش بنیان از جمله این چهار حوزه است.

وی گفت: این چهار محور در کشور به عنوان محورهای اساسی ایجاد رشد اقتصادی تعریف شده است، برنامه‌ها در این رابطه تدوین و ابلاغ خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان تصریح کرد: لرستان در این حوزه‌ها می‌تواند کار کند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا