دانش و فناوری

اعلام مهلت ثبت نام در جشنواره دانشجوی نمونه وزارت بهداشت

عضو شورای سیاستگذاری جشنواره دانشجوی نمونه گفت: دانشجویان می‌توانند تا ۳۰ آذرماه سال جاری در سامانه دانشجوی نمونه وزارت بهداشت ثبت نام اولیه را انجام دهند، داوری مرحله دانشگاهی از ۱۵ تا ۳۰ دی ماه جاری برگزار خواهد شد و دانشگاه‌ها موظف‌اند بلافاصله پس از اتمام داوری، مشخصات دانشجویانی را که در هر مقطع حد نصاب امتیاز را کسب کرده‌اند، طی نامه‌ای به این معاونت معرفی کنند.

به گزارش ایسنا،‌ دکتر احمدی عضو شورای سیاستگذاری جشنواره دانشجوی نمونه کشور در خصوص آغاز ثبت‌نام این جشنواره، بیان داشت: بر اساس جدول زمان بندی اعلام شده، دانشجویان می‌توانند تا ۳۰ آذرماه سال جاری در سامانه دانشجوی نمونه وزارت بهداشت ثبت نام اولیه را انجام دهند، مشخصات خود را در سامانه درج نمایند و از طریق پیامک، نام کاربری و رمز عبور دریافت کنند.

وی اضافه کرد: همچنین شرکت کنندگان از تاریخ ۴ تا ۱۱ دی‌ماه می‌توانند نسبت به بارگذاری کلیه مستندات خود اقدام کنند. بارگذاری کامل مستندات در مرحله دوم به منزله ثبت نام نهایی تلقی خواهد شد.

احمدی بازه زمانی مرحله داوری دانشگاهی را ۱۵ تا ۳۰ دی‌ماه عنوان کرد و ابراز داشت: دانشگاه‌ها موظف‌ هستند بلافاصله پس از اتمام داوری، مشخصات دانشجویانی را که در هر مقطع حد نصاب امتیاز را کسب کرده‌اند، طی نامه‌ای به این معاونت معرفی کنند.

عضو شورای سیاستگذاری جشنواره دانشجوی نمونه کشور تاکید کرد: مرحله داوری کشوری در نیمه دوم بهمن ماه ۱۴۰۰ انجام می‌گیرد و اسامی برگزیدگان نهایی در نیمه اول اسفندماه به دانشگاه‌ها اعلام خواهد شد.

به گزارش مفدا، مراسم اختتامیه جشنواره نمونه در نیمه دوم اسفندماه در نهاد ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا