سلامت

بیش از ۱۱۲ میلیون دوز واکسن کرونا توسط هلال احمر وارد ایران شد – نظام سلامت

سلامت نیوز:به گفته ی دبیرکل جمعیت هلال احمر ایران، بیش از ۱۱۲ میلیون دوز واکسن کرونا توسط هلال احمر وارد ایران شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،محمدحسن قوسیان مقدم در جلسه هیات مدیره جمعیت هلال احمر استان کرمان با بیان اینکه جمعیت هلال احمر استان کرمان یکی از قوی ترین و فعال ترین جمعیت های کشور است، گفت: دلیل توانمندی‌های جمعیت هلال احمر کرمان، وجود مدیریت توانمند، هیات مدیره و مجمع همراه این استان است.

وی با اشاره به اینکه در موقوفات جمعیت هلال احمر شهرستان رفسنجان اقدامات بسیار خوبی انجام شده است، خاطرنشان کرد: مدیریت موقوفات این شهرستان به صورت تیمی انجام می گیرد و در خصوص تفویض اختیار این موقوفات به مدیرعامل استان با توجه به مسائل شرعی و قانونی محدودیت داریم.
وی با اشاره به اینکه مراکز درمانی و توانبخشی جمعیت هلال احمر با نظم و قوانین خاصی مدیریت می شود، خاطرنشان کرد: هلال احمر کرمان جز معدود استان هایی است که دارای سه داروخانه است. هلال احمر در کرمان جزء جمعیت های قوی است و این مهم به خاطر تعامل و همکاری خیلی خوب در مدیران اجرایی استان است.

قوسیان مقدم با اشاره به سالگرد زلزله بم گفت: فعالیت ها در زلزله بم ماندگار و ساختمان ها و بناهای بسیار مهمی توسط صلیب سرخ و هلال احمر در بم ساخته شد که جا دارد از متولیان احداث این ساختمان ها تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان، وی با اشاره به فعالیت خانه های هلال تصریح کرد: کرمان بیش از ۵۰۰۰ منطقه روستایی دارد که انتظار می رود قریب به ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ خانه هلال در روستاها راه اندازی شود.

سلامت نیوز

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا