ورزش

استقلال و پرسپولیس در آستانه حذف از لیگ‌های پایه تهران

باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال تهران در زمان نقل و انتقالات تابستانی فوتبال پایه کشور هیچ عملکردی نداشتند تا در آستانه حذف از این بازی ها باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه‌های استقلال تهران و پرسپولیس به دلیل عدم پرداخت مطالبات سرمربیان پیشین خود با محرومیت از حضور در نقل و انتقالات روبرو هستند. محرومیتی که برای تمام تیم‌های فوتبالی هر دو باشگاه در تمامی رده‌ها لحاظ می‌شود تا بحران جذب بازیکن برای درآمدزایی از این روش و پرورش استعداد به وجود بیاید.

پرسپولیس تا ۲۲ شهریورماه فرصت داشت بازیکنان جدید خود در رده‌های پایه را همچون تیم بزرگسالان ثبت کند اما این باشگاه در تعللی عجیب نه تنها بازیکنی را به خدمت نگرفت بلکه قرارداد بازیکنان فصل گذشته تیم‌های نونهالان، نوجوانان و جوانان خود را نیز در هیات فوتبال استان تهران ثبت نکرده است تا مشکل جدی برای حضور در رقابت‌های فصل پیش رو داشته باشد.

مسئولان هیات فوتبال استان تهران بازه زمانی ۲۴ مردادماه تا ۷ مهرماه سال جاری را برای نقل و انتقالات تیم‌های پایه در نظر گرفته بودند اما خبری از پرسپولیس در این برهه نشد.

باشگاه استقلال تهران نیز شرایطی مشابه پرسپولیس دارد. این تیم که با تغییر مدیرعامل خود روبرو شده است هیچ فعالیتی در تیم‌های پایه نداشته است تا بازیکنان رده‌های پایه این باشگاه‌ها در آستانه حذفی بزرگ قرار بگیرند.

پرسپولیس و استقلال تهران تنها در حالی مجوز حضور در رقابت‌های فوتبال پایه فصل پیش رو را می‌توانند بگیرند که هیات فوتبال استان تهران زمان نقل و انتقالات را تمدید کرده تا سرخابی‌ها بتوانند قرارداد بازیکنان قدیمی خود را برای سال جاری تمدید کرده و ثبت کنند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا