شهرستان ها

مرکز تخصصی علوم و فنون در شهرستان لنگرود راه اندازی می شود

لنگرود- مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان از راه اندازی مرکز تخصصی علوم و فنون در شهرستان لنگرود خبر داد و گفت: در حال حاضر یکی از این مراکز در رشت فعال است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسفندیار ضیایی صبح دوشنبه در دیدار با فرماندار لنگرود در این شهرستان با اشاره به همدلی و هم‌گرایی حاکم بر شهرستان، افزود: بازگشایی مرکز فرهنگی هنری آستانه اشرفیه و رونق بخشی به کانون سیاهکل، گویای بخشی از تعامل سازنده کانون با فرماندار کنونی لنگرود محسوب می‌شود.

وی در ادامه با ارائه گزارشی از عملکرد مطلوب کانون پرورش فکری گیلان و شهرستان لنگرود در سال‌های گذشته، افزود: فعالیت‌های کتابخانه سیار روستایی این مرکز فرهنگی هنری قابل توجه بوده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان گفت: افزایش گستره فعالیت‌ها و ارائه خدمات فرهنگی به تمامی مخاطبان، از جمله اهدافی است که از سوی دست‌اندرکاران این مجموعه دنبال می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت مرکز نجوم کانون پرورش فکری شهرستان لنگرود و چشم انداز برنامه‌های این نهاد در راه‌اندازی مرکز تخصصی علوم و فنون در این شهرستان، ادامه داد: همراهی مسئولان تکیه‌گاهی مطمئن برای رسیدن به این اهداف است.

ضیایی به فعالیت‌های کانون در روزهای همه‌گیری ویروس کرونا نیز اشاره و تصریح کرد: پاسداشت سلامت فکری و روحی آینده‌سازان ایران اسلامی، از اهداف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان در خدمات‌رسانی با بهره‌گیری از فرصت‌های فضای مجازی و فعالیت‌های حضوری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است.

وی افزایش انجمن‌های مجازی کانون گیلان، برپایی کارگاه‌های تخصصی برخط، برگزاری مهرواره‌ها و انتشار فراخوان‌های مجازی را از دیگر برنامه‌های کانون در دوران همه‌گیری ویروس کرونا عنوان کرد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا