شهرستان ها

چند بازیکن به علت درخواست مبلغ بالا به تیم فولادخوزستان جذب نشدند

اهواز- مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: با توجه به نیاز ما در فصل نقل و انتقالات، بازیکن جذب کردیم اما برخی از نفرات مورد نظر به علت درخواست مبلغ بالا به تیم فولاد خوزستان جذب نشدند.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا رجبی شامگاه یکشنبه در حاشیه تمرینات تیم فوتبال فولاد خوزستان با ابراز رضایت از عملکرد باشگاه فولاد خوزستان در فصل نقل و انتقالات، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با حمایت مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان، بخش زیادی از نفرات مورد نظر را به خدمت گرفتیم و موفق به برطرف کردن نقاط ضعف تیم با حضور بازیکنان جدید شدیم.

وی با بیان اینکه انتظارات از تیم فوتبال فولاد خوزستان باید منطقی باشد، افزود: با توجه به بودجه باشگاه و برخلاف بعضی از تیم‌ها بازیکن جذب کردیم و به هواداران و مردم خوب خوزستان این قول را می‌دهم که در مسابقات لیگ برتر فوتبال برای حریفان یک تیم گردن کلفت خواهیم بود.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان ادامه داد: تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و در تلاش هستیم تا شروع مسابقات لیگ برتر فوتبال، با برگزاری دو بازی تدارکاتی دیگر هماهنگی میان بازیکنان تیم را افزایش دهیم.

رجبی بازی در مرحله حذفی لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا را «بسیار سخت» عنوان کرد و افزود: بازی در این رقابت‌ها دشوار است و هدف اصلی ما پیروزی در مرحله حذفی مسابقات و صعود به مرحله گروهی رقابت‌هاست.

در هفته نخست بیستمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تیم فولاد خوزستان دهم آبان ماه امسال به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان می‌رود.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا