شهرستان ها

توزیع نامناسب ثروت در استان خوزستان/ تعاونی‌ها حمایت شوند

اهواز- استاندار خوزستان با اشاره به توزیع نامناسب ثروت در استان، گفت: این موضوع یکی از مشکلات خوزستان است که نشان می دهد توزیع ثروت آن طور که باید و شاید در استان مناسب توزیع نشده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا شریعتی شامگاه یکشنبه در حاشیه نشست تخصصی شورای تعاون در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این جلسه مشکلات طرح‌های به سرانجام رسیده، مطرح شد تا برای رفع مشکلات و گسترش کار به بحث پرداختیم.

وی افزود: بین ۸ تا ۹ طرح خوب صادراتی، تولیدی و اشتغال مطرح شده با بخش‌هایی مثل بانک‌ها و یا برخی دستگاه‌ها مشکلاتی داشتند که باید به آنها کمک شود و به تصویب رسید تا بتوانند روان‌تر، بدون دغدغه و آرامش بیشتر کار را توسعه و انجام بدهند و منشأ اشتغال و خلق ثروت بیشتری شوند.

استاندار خوزستان در ادامه تأکید کرد: گسترش و حمایت از فرهنگ تعاون در دستور کار ما است و زمان برای این کار را می‌گذاریم چراکه ما باید تعادل را در بخش‌های مختلف اقتصادی دولتی، خصوصی و تعاونی ایجاد کنیم.

شریعتی با بیان اینکه در یک محدوده زمانی تعاونی‌ها به فراموش سپرده شدند، تصریح کرد: اکنون سعی کردیم در این مدت، بیش از هر زمان دیگری مقداری بارقه امید را در آنها ایجاد کنیم تا این تعاونی‌ها بیشتر شکل بگیرند و بتوانند در توزیع عدالت و ثروت نقش محوری ایفا کنند.

رئیس شورای تعاون خوزستان در ادامه به توزیع نامناسب ثروت در استان اشاره کرد و افزود: این موضوع یکی از مشکلات خوزستان است که طبق بررسی‌های ما نشان می‌دهد توزیع ثروت آن طور که باید و شاید در استان مناسب توزیع نشده است.

وی در پایان گفت: تعاونی‌ها یکی از راهکارهایی هستند که می‌توانند در بخش توزیع ثروت نقش اساسی را ایفا کنند و عدالت را پیش بیاورند که به طور حتم حمایت و گسترش آنها به این امر ختم می‌شود.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا