ورزش

ایسکو؛ خامس جدید زیدان / ریوالدو: او دیگر ستاره مادرید نیست!


ستاره اسبق بارسلونا و فوتبال جهان در خصوص شرایط ایسکو در رئال مادرید صحبت کرد و اظهار داشت که ستاره زیدان باید راه خامس را پیش گیرد.


به گزارش خبرگزاری فارس، ایسکو پس از مدت‌ها به ترکیب اصلی رئال مادرید رسید و در شنبه عصر مقابل کادیز به میدان رفت. او البته نتوانست زیاد در زمین بماند و با تصمیم زیدان بین 2 نیمه تعویض شد.

این مسئله باعث شد تا انتقادها از ایسکو بالا گیرد و روزنامه آ.اس در چاپ امروز خود نیز این ستاره را در کنار 3 بازیکن دیگر به باد انتقاد گرفت. (در اینجا بخوانید)

از طرف دیگر، خامس رودریگز یکی از ستاره‌هایی که زیدان به او اعتقاد نداشت در باشگاه اورتون شاهکاری به پا کرده و تحت هدایت آنچلوتی به یکی از ستاره‌های برتر این فصل فوتبال اروپا لقب گرفته است.

همین مسئله باعث شد تا ریوالدو، ستاره اسبق بارسلونا و فوتبال جهان که اکنون کارشناسی فوتبال لالیگا می‌کند در این خصوص صحبت کند.

ریوالدو گفت: ایسکو روزهای فوق‌العاده‌ای در رئال مادرید گذرانده است. او به یکی از ستاره‌های اصلی این تیم لقب گرفته بود ولی الان اینگونه نیست. خیلی وقت است که ایسکو دیگر ستاره رئال نیست. شاید اگر او به خامس نگاه کند بتواند یک الگوی خوب را برگزیند.

وی ادامه داد: خامس در انگلیس درخشان بازی می‌کند و من اصلا تعجب نمی‌کنم که ایسکو راه او را پیش بگیرد و چنین انتقالی را برای خودش انتخاب کند. ایسکو اگر این رفتار را از زیدان دوباره ببیند، می‌تواند به مانند خامس عمل کند و راهی تیمی دیگر شود.

انتهای پیام/


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا