شهرستان ها

ایلام جزو استان های امن کشور محسوب می شود

ایلام- فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام گفت: با همکاری سپاه و نیروی انتظامی امروز ایلام جزو استان های امن کشور محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جمال شاکرمی صبح دوشنبه در دیدار با فرمانده انتظامی استان به مناسبت هفته ناجا، اظهار کرد: سپاه و نیروی انتظامی در کنار یکدیگر در راه خدمت به مردم تا آخرین لحظه ایستاده‌اند و اجازه نخواهند داد امنیت و آرامش مردم به خطر بیفتد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام بیان کرد: برخورد قاطع نیروهای انتظامی با اشرار، قاچاقچیان، مفسدین، قانون‌شکنان، غارتگران بیت المال، آشوبگران و اخلالگران در نظم و انضباط اجتماعی، مایه اطمینان، آرامش و اعتماد مردم برای زندگی عزتمندانه و شرافتمندانه است.

وی گفت: مهمترین عامل سلامت و اقتدار نیروها، اهتمام فرماندهان به اجرای دقیق قانون و منویات مقام معظم فرماندهی کل قوا در صیانت از نیروها و سرمایه‌های انسانی و جلب اعتماد و رضایت مندی مردم است.

فرمانده انتظامی استان ایلام نیز در این دیدار گفت: اتحاد و انسجام سپاه و بسیج و نیروی انتظامی و در کل نیروهای مسلح بی مثال بوده و این تعامل و اتحاد خاری در چشم دشمنان این نیروهای مقدس اسلام و انقلاب است.

سردار نورعلی یاری افزود: با همکاری سپاه و نهادهای امنیتی و پشتوانه دستگاه قضایی و حمایت‌های مردم از نیروی انتظامی، امروز ایلام امن ترین استان در کشور است.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: تعامل سپاه و نیروی انتظامی ناگسستنی است و برای ایجاد امنیت آرامش در سطح جامعه از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نخواهند کرد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا