دانش و فناوری

گلکسی S22 با شیشه محافظ جدید گوریلا گلس ویکتوس پلاس راهی بازار خواهد شد

در حالی که به زمان معرفی سری پرچمدار گلکسی S22 نزدیک می‌شویم، جزئیات بیشتری درباره گوشی‌های این سری فاش می‌شود که Ice Universe افشاگر معتبر و شناخته شده بازار حضور پررنگی در این زمینه داشته است. اکنون این افشاگر جزئیات بیشتری را درباره شیشه محافظ آن‌ها اطلاع‌رسانی کرده است.

شرکت کورنینگ حدود یک سال و نیم پیش از شیشه محافظ گوریلا گلس ویکتوس رونمایی کرد که تاکنون در بسیاری از گوشی‌های پرچمدار مانند گلکسی نوت ۲۰ اولترا استفاده شده است. اکنون طبق گفته Ice Universe گوشی‌های گلکسی S22، S22 پلاس و اولترا از شیشه محافظ «گوریلا گلس ویکتوس پلاس» پشتیبانی خواهند کرد. با این وجود، او اشاره نکرد که سامسونگ برای هر دو پنل عقب و جلو دستگاه خود از آن استفاده خواهد کرد یا خیر.

ارتقا پنل پشتی گلکسی S22؟

تقریبا حدود یک ماه پیش، این افشاگر فاش کرده بود که تمام گوشی‌های سری S22 دارای پنل پشتی شیشه‌ای خواهند بود. با این وجود غول فناوری کره حتی اگر در گوشی‌های جدید خود از نسخه قدیمی‌تر گوریلا گلس نیز استفاده کند، همچنان نسبت به نسل قبلی که با پنل پشتی پلاستیکی عرضه شده بودند، ارتقا یافته است. همچنین S21 اولترا در هر دو طرف خود دارای شیشه محافظ ویکتوس بود.

همچنین به نظر می‌رسد سامسونگ در پنل پشتی گلکسی S22 اولترا از نوعی شیشه خاص استفاده خواهد کرد، زیرا برگه مشخصات این گوشی که اخیرا فاش شده بود به «شیشه فوق العاده شفاف» شاره داشت که توسط کورنینگ ساخته شده است و باعث کاهش انعکاس و درخشش می‌شود.

سامسونگ هنوز تاریخ رسمی گوشی‌های پرچمدار جدید خود را اعلام نکرده است، اما رسانه‌های کره‌ای گزارش داده‌اند که این شرکت در تاریخ ۱۹ بهمن (۸ فوریه) رویداد گلکسی آنپکد ۲۰۲۲ را برای معرفی این پرچمدارها برگزار خواهد کرد. همچنین تاکنون رندرهایی از این دستگاه‌ها در رنگ‌های مختلف از جمله مشکی و قرمز منتشر شده بود که طراحی پنل پشتی آن‌ها را به خوبی نشان می‌داد.



دیجیاتو

آگهی
دکمه بازگشت به بالا