بین الملل

برخی از حادثه «فرحاتیه» بهره‌برداری سیاسی و انتخاباتی می کنند

«حزب الله» عراق با صدور بیانیه ای اعلام کرد که برخی طرف های داخلی از حادثه «فرحاتیه» در استان صلاح الدین بهره برداری سیاسی و انتخاباتی می کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سبق پرس، گردان‌های حزب الله عراق در بیانیه در واکنش به حادثه فرحاتیه، واقع در استان صلاح الدین اعلام کرد که برخی از نیروهای داخلی و خارجی تلاش می‌کنند تا از این حادثه برای دور کردن اتهام از تروریست‌هایی استفاده کنند که آمریکا آنها را مدیریت می‌کند.

بر اساس این گزارش، در این بیانیه آمده است: برخی از قدرت‌ها به حشد شعبی بی احترامی کرده و حادثه فرحاتیه را به آن منتسب می‌کنند تا از این طریق حشد شعبی را از استان‌های آزاد شده بیرون رانده و اهداف سیاسی و انتخاباتی خاص خود را محقق کنند.

در این بیانیه همچنین تأکید شده است که باید تحقیقاتی به منظور برطرف کردن ابهامات موجود در ماجرای حادثه فرحاتیه انجام شود؛ کما اینکه کسانی که مرتکب این جنایت شدند باید در سریع‌ترین زمان ممکن مجازت شوند.

حزب الله عراق همچنین در بیانیه خود آورده است: کسانی که پس از حادثه فرحاتیه به سرعت حشد شعبی را متهم کرده و دست به یک فتنه فرقه‌ای زده اند نیز باید مجازات شوند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا