سیاسی

ورود به لایه نظامی خط قرمز آمریکایی‌ها است

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت:  قدرت کشور ما بسیار افزایش یافته به همین دلیل دیگر با تهدید نظامی روبرو نیستیم، ورود به لایه نظامی خط قرمز آمریکایی‌ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور امروز(دوشنبه) در نشست خبری که به مناسبت هفته پدافند غیرعامل برگزار شد، ضمن تبریک ایام ربیع الاول و میلاد رسول اکرم(ص)، گفت: بعد از ۲۵ سال در سال ۱۳۸۲ سازمان پدافند غیر عامل کشور بنابر تشخیص مقام معظم رهبری تشکیل شد.

وی افزود: وظیفه سازمان پدافند غیر عامل ایجاد هماهنگی میان دستگاه ها برای توسعه و  ایمنی زیرساخت ها است. پدافند غیر عامل مکمل اقدامات نیروهای مسلح است و ما امروز پدافند هوشمند و ترکیبی را دنبال می کنیم.

رئیس سازمان پدافند غیر عامل با اشاره به برنامه های هفته پدافند غیر عامل، گفت: ۵ تا ۱۲ آبان به عنوان هفته پدافند غیر عامل نامگذاری شده و در این مدت برنامه هایی را برای گرامی داشت و آشنایی مردم با اقدامات سازمان پدافند غیر عامل برگزاری می کنیم.  

سردار جلالی با اشاره به تهدیدات جدید، تاکید کرد: تهدیدات انسان ساخت و مقابله با اثرات آن وظیفه سازمان پدافند غیر عامل کشور است، امروز تهدیدات با ۱۰ سال پیش بسیار تفاوت پیدا کرده است. این تهدیدات پویا و سیال هستند. تهدیدات در حوزه انسان ساخت روزانه و سالانه تغییر پیدا می کند.  

وی گفت: قدرت کشور ما بسیار افزایش یافته به همین دلیل دیگر با تهدید نظامی روبرو نیستیم، ورود به لایه نظامی خط قرمز آمریکایی ها است اما در زمانی که ما پایگاه «عین الاسد» را هدف قرار دادیم آنها به دلیل اینکه احتمال رفتن به سوی جنگ را می دادن پاسخ ندادند، زیرا استراتژی آمریکایی ها تهدید و فشار مادون جنگ است.

تکمیل می شود…

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا