ورزش

موسوی: امیدوارم جواب اعتماد نکونام را بدهم/ فولاد می‌خواهد برای قهرمانی بجنگد

سیدمهران موسوی مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان ابراز امیدواری کرد، بتواند پاسخ اعتماد سرمربی این تیم را با عملکرد خوبش بدهد.

سیدمهران موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره جدایی‌اش از پیکان گفت: من چهار سال در این تیم حضور داشتم و باید از تمام مربیانی که در این مدت برایم زحمت کشیدند، تشکر کنم، همین‌طور از دیگر اعضای مجموعه پیکان و برای همه آنها آرزوی موفقیت دارم. بعد از چند سال بازی در این تیم در نهایت تصمیم به جدایی گرفتم. دوست داشتم فضای جدیدی را تجربه کنم و به همین خاطر فولاد خوزستان را انتخاب کردم.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی درباره دلایل حضورش در فولاد خوزستان تأکید کرد: آقای نکونام به من لطف داشت. از سال پیش هم یکسری صحبت‌ها شده بود که به فولاد بروم، ولی آن زمان قسمت نشد. امسال هم این شانس را داشتم که به من پیشنهاد بدهند و در نهایت به فولاد پیوستم. از اعتماد آقای نکونام و باشگاه فولاد تشکر می‌کنم و امیدوارم یک فصل خوب را پشت سر بگذارم تا جواب اعتماد سرمربی تیم را بدهم.

مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این پرسش که «آیا فولاد پتانسیل قهرمانی در لیگ برتر را دارد؟»، اظهار داشت: فولاد فصل گذشته در میان بسیاری از مدعیان نتایج بسیار خوبی گرفت و شایستگی خود را نشان داد. این باشگاه از لحاظ مدیریت، بازیکن و کادر فنی شرایط بسیار خوبی دارد و می‌خواهد در فصل جدید برای قهرمانی بجنگد. امیدوارم نتایجی بگیریم که دل هواداران فولاد و مردم خوزستان را شاد کنیم.

 

انتهای پیام/

خبرگزاری تسنیم

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا