ورزش

گلساپوش: بوشهری‌ها نشان دادند در خط مقدم پاسداری از اخلاق ایستاده‌اند


باشگاه گلساپوش یزد در پیامی از باشگاه پارس جنوبی و مردم بوشهر قدردانی کرد.


به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه گلساپوش یزد در پیامی از باشگاه پارس جنوبی و مردم بوشهر قدردانی کرد. در این پیام آمده است: باشگاه فرهنگی ورزشی پارس جنوبی و مردمان شریف و اصیل بوشهر! از طرف مجموعه باشگاه مقاومت گلساپوش و مردم نجیب یزد، کسب عنوان قهرمانی در سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور را تبریک عرض کرده، از میزبانی و میهمان نوازی بی نظیر و پیام پرمهر و محبتتان صمیمانه متشکریم.

مسلما درخشش و بالندگی روز افزون فرزندان رشید سردار بزرگ جنوب، شهید رئیسعلی دلواری با فرهنگ غنی و اصیل شان که ریشه در تمدن پرشکوه ایرانی و اسلامی این دیار دارد، باعث خوشحالی و مباهات ما شد.

جوانان شایسته مردمان شهر دریاها با دلهای دریایی شان و عزم همیشه جزمشان مانند نیاکان شهیدشان که پاسداران مرزهای سرزمین پارس بودند بار دیگر نشان دادند به مانند همیشه تاریخ در خط مقدم پاسداری از مرزهای اخلاق و جوانمردی مردانه ایستاده اند.

باعث افتخار است که جوانان شهر دریایی در کنار دریادلان کویری زیر پرچم مقدس ایران اسلامی دست در دست هم و پشت به پشت هم برای اعتلای نام بزرگ میهن عزیزمان در میادین بزرگ جهانی تا پای جان می کوشند.

برای شما و همه مردم ایران سلامتی پایدار، توفیقات روزافزون و درخشش همیشگی از خداوند منان آرزومندیم.

انتهای پیام/


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا