ورزش

مربی مس رفسنجان: هدف‌ اول‌مان بقا در لیگ برتر است/ عملکرد تیم بهتر می‌شود

مربی تیم فوتبال مس رفسنجان عملکرد این تیم را رو به رشد توصیف کرد و گفت که هدف اول آنها بقای تیم در لیگ برتر است.

مازیار ربیعی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره دلایل حضورش در تیم فوتبال مس رفسنجان اظهار داشت: خوشحالم با مربی جوانی چون ربیعی کار می‌کنم که تجربه و دانش لازم را دارد. او همچنان به دنبال علم است و در آینده می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. مس رکورد بیشترین امتیاز تاریخ لیگ دسته اول را شکست و پس از 15 سال به لیگ برتر رسید. ربیعی سطح بسیار خوبی دارد و جزو مربیانی است که می‌تواند سال‌ها در لیگ برتر مربیگری کند. او با همکارانش مشورت می‌کند، اما خودش تصمیم آخر را می‌گیرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی در مورد شرایط تیم مس رفسنجان تصریح کرد: نسبت به بازی دوستانه اول مقابل گل‌گهر شرایط خوب و رو به رشدی داریم. زمانی که آمار تیم را پس از هر مسابقه بررسی می‌کنیم، متوجه می‌شویم عملکردمان خیلی بهتر شده است و بهتر از این هم خواهیم شد. نمی‌توانستیم بیش از 10 سهمیه لیگ برتری بگیریم و بازیکنان جدیدی آمدند که برای هماهنگی آنها به بازی دوستانه نیاز داریم. از مردم رفسنجان می‌خواهم از محمد ربیعی که تیم را پس از چندین سال به لیگ برتر آورد و تحول جدیدی در این شهر ایجاد کرد، حمایت کنند.

مربی تیم فوتبال مس رفسنجان در پایان گفت: مدیریت باشگاه زحمت کشید و منابع مالی پایدار منظمی در اختیار تیم قرار داده‌ است. ربیعی و بازیکنان خیلی زحمت کشیدند و در این آزمون سخت موفق شدند تا با حمایت مردم رفسنجان بتوانند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند. در این فصل اگر بتوانیم تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم، کارمان را به نحو احسن انجام داده‌ایم. قطعاً اهدافی در ذهن داریم، اما هدف اول ما بقا در لیگ برتر است.

انتهای پیام/

خبرگزاری تسنیم

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا