ورزش

فن‌دایک: به لطف و کمک خدا، بهتر، آماده‌تر و قوی‌تر از قبل برمی‌گردم

مدافع هلندی تیم فوتبال لیورپول با وجود آماده شدن برای یک خانه‌نشینی طولانی مدت، نسبت به آینده دوران بازی‌اش امیدوار است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فیرجیل فن‌دایک به‌زودی باید زانوی خود را به تیغ جراحان بسپارد تا مصدومیتی را که در بازی شنبه مقابل اورتون به آن دچار شد، درمان کنند. گفته می‌شود این مدافع میانی هلندی بر اثر تکل بی‌محابا و خشن جردن پیکفورد، دروازه بان اورتون از ناحیه رباط صلیبی دچار آسیب دیدگی شده است و طبق گزارش شبکه BeIn Sport این مصدومیت او را تا هشت ماه خانه‌نشین خواهد کرد. با این حال فن‌دایک روحیه‌ خود را از دست نداده است و به طرفداران خود و لیورپول وعده داد که قویتر از قبل به میادین بازخواهد گشت.

 

فن‌دایک 29 ساله که سال گذشته به عنوان بهترین بازیکن فوتبال اروپا و انگلیس انتخاب شد، در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: عصر امروز (دیروز یکشنبه) من با یک مشاور زبده درباره فرآیند برنامه‌ریزی در مورد جزئیات دقیق دوره ریکاوری‌ام ملاقات کردم. الان کاملاً روی ریکاوری‌ام تمرکز دارم و هر کاری که بتوانم انجام می‌دهم تا در سریع‌ترین زمان ممکن برگردم. مسلماً از اتفاقی که افتاده ناراحتم، اما شدیداً معتقدم که در هر سختی فرصتی برای بهره‌مند شدن از لطف و کمک خدا وجود دارد و من هم می‌خواهم به همه شما اطمینان بدهم که بهتر، آماده‌تر و قوی‌تر از قبل بازخواهم گشت.

فن‌دایک در ادامه پیام خود نوشت: در فوتبال، درست مانند زندگی عادی، من باور دارم که هر اتفاقی که می‌افتد حکمتی دارد، اما مهم این است که شما به خودتان مسلط باشید و فرقی نمی‌کند که آن اتفاق باعث خوشحالی شما شود یا ناراحتی‌تان. با حمایت همسر و فرزندان و خانواده‌ام و همین‌طور تمامی اعضای باشگاه لیورپول، من برای روبه‌رو شدن به این چالش آماده‌ام. می‌خواهم از همه آنهایی که با پیام‌های حمایت‌آمیز‌شان به من دلگرمی دادند، تشکر کنم. پیام‌های‌تان برای من و خانواده‌ام واقعاً بارارزش بودند. از الان به هر شکلی که بتوانم، هر کاری برای حمایت از هم‌تیمی‌هایم انجام می‌دهم. من باز خواهم گشت.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

خبرگزاری تسنیم

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا