ورزش

دارت مجازی قهرمانی جهان| صعود رجبی به مرحله حذفی


زهرا رجبی به مرحله حذفی مسابقات دارت مجازی قهرمانی جهان راه پیدا کرد.


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون انجمن‌های ورزشی، تیم ملی دارت کشورمان در پنجمین و آخرین بازی مرحله گروهی رقابت‌های دارت مجازی قهرمانی جهان و در گروه 2 مقابل تیم ملی هند صف آرایی کرد و صاحب 7 پیروزی و یک باخت شد.

در بخش بانوان زهرا رجبی قهرمان دارت ایران در سال 98 و دارنده مدال طلای مسابقات اوپن جهانی شیراز در سال 2019 مقابل ۲ نماینده هند به پیروزی دست یافت و در مجموع رقابتهای گروهی با کسب 10 برد و یک باخت به عنوان صدرنشین گروه 2 با اقتدار به مرحله حذفی این مسابقات صعود کرد.

مهشاد عوض زاده دیگر ملی پوش کشورمان در بخش بانوان و دارنده نشان طلای دوبل مسابقات جهانی 2017 کوبه ژاپن هم با 2 برد متوالی برابر دارترهای هند در مجموع صاحب 8 برد و 3 باخت شد و در رده پنجم جدول قرار گرفت تا برای صعود به مرحه حذفی منتظر مسابقه تیمهای هند و اسلواکی باشد.

در بخش مردان علی عزیزی با وجود 2 برد و جواد بیات با یک برد و یک شکست نتوانستند در جمع 4 نفر برتر جدول قرار بگیرند و از راهیابی به دور حذفی بازماندند. این ۲ ملی پوش کشورمان در این مسابقات هرکدام از 11 بازی صاحب 6 برد و 5 باخت شدند.

مسابقات دارت مجازی قهرمانی جهان با حضور 192 دارتر در قالب 47 کشور و در 8 گروه برگزار می شود که از هر گروه 4 نفر برتر به مرحله یک شانزدهم نهایی راه خواهند یافت.

تیم ملی چهار نفره دارت کشورمان در گروه 2 این رقابتها با تیمهای پاکستان، آفریقای جنوبی، مصر، اسلواکی و هند همگروه بود.

انتهای پیام/


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا