ورزش

عبداللهی: ۲ پنالتی ما مقابل استقلال اعلام نشد؛ دیگر بی‌حس شده‌ایم/ حواس مدیران مسجدسلیمان بیشتر به نفت باشد

مربی تیم نفت مسجدسلیمان از مدیران این شهرستان درخواست کرد که بیشتر به وضعیت این تیم توجه کنند.

حمیدرضا عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست ۳ بر صفر نفت مسجدسلیمان مقابل استقلال اظهار داشت: نتیجه برای نفت اصلاً خوب نبود. استقلال صدرنشین لیگ برتر است و به مصاف تیم بزرگی رفتیم. با این حال نتیجه با اتفاقاتی که در بازی رخ داد، متفاوت بود. هر دو تیم شش یا هفت فرصت گلزنی داشتند که موقعیت‌های ما به گل نزدیک‌تر بودند. متأسفانه یکی از این فرصت‌ها تبدیل به گل نشد و سه گل هم دریافت کردیم.

وی در مورد اعتراض بازیکنان نفت مسجدسلیمان به حمید حاج‌ملک بابت اعلام سه پنالتی به سود نفتی‌ها تصریح کرد: به داور اعتراض نکردیم، اما باید دو پنالتی به سود نفت اعلام می‌شد. اگر این اتفاق می‌افتاد، قطعاً جریان بازی و نتیجه آن فرق می‌کرد. ما در نیم‌فصل اول بارها با این مشکل روبه‌رو بودیم و دیگر بی‌حس شده‌ایم. در طول مسابقه هیچ اعتراضی به حاج‌ملک نکردیم،‌ اما برخی کارشناسان تأیید کردند که باید به سود ما پنالتی گرفته می‌شد.

مربی نفت مسجدسلیمان راجع به وضعیت کادر فنی این تیم بیان کرد: منتظر برگزاری جلسه کمالوند با مدیران باشگاه هستیم و ببینیم چه تصمیمی گرفته می‌شود. در دو دیدار پیش رو هر کسی که روی نیمکت می‌نشیند، باید به فکر پیروزی باشد.

عبداللهی درباره شرایط روانی بازیکنان نفت مسجدسلیمان پس از اتفاقات عجیب هفته گذشته رختکن این تیم و درگیری آنها با لیدرها به تسنیم گفت: ۵۰ درصد توان بازیکنان به مسائل روحی مربوط می‌شود. از لحاظ روانی هفته خوبی را سپری نکردیم و شرایط روحی بازیکنان خوب نبود. امیدوارم آنها با نشاط بیشتری تمرین کنند و تمرکزشان بر اجرای خواسته‌های کادر فنی باشد. حواس مسئولان شهر مسجدسلیمان باید بیشتر به تیم‌شان باشد.

وی در مورد درخواست تعدادی از بازیکنان نفت مسجدسلیمان برای جدایی از این تیم خاطرنشان کرد: در تیم‌هایی که در رده‌های پایانی جدول هستند، بازیکنان در فاصله یک ماه تا نیم‌فصل می‌خواهند جدا شوند و می‌گویند مشتری داریم، اما نقل‌وانتقالات هم قواعدی دارد. باشگاه با هماهنگی کادر فنی باید در خصوص جدایی این بازیکنان تصمیم بگیرد و باشگاه هم حق دارد برخی بازیکنان را کنار بگذارد.

انتهای پیام/

خبرگزاری تسنیم

آگهی
دکمه بازگشت به بالا