شهرستان ها

۹۹۰ طرح توسط نیروی انتظامی دامغان اجرا شد

دامغان- فرمانده انتظامی دامغان با اشاره به اجرای ۹۹۰ طرح پلیس در شش ماهه نخست سال جاری در این شهرستان گفت: این طرح‌ها در قالب کشف سرقت و شناسایی و دستگیری سارقان و … بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر؛ سرهنگ سیدرضا علوی صبح دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران به میزبانی ستاد فرماندهی انتظامی دامغان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۸۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان کشف و ضبط و ۲۷ نفر قاچاقچی مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند، بیان کرد: ۹۹۰ طرح پلیس در شش ماهه نخست سال جاری در این شهرستان اجرا شده است.

وی با بیان اینکه این طرح‌ها در قالب کشف سرقت و شناسایی و دستگیری سارقان، کالاهای قاچاق، بازدید از واحدهای صنفی، بازدید و سرکشی از پارک و تفرجگاه‌ها بوده است، افزود: به استناد دستور مقام قضائی در دامغان ۱۸۵ پاتوق سارقین و معتادین پلیس ورود پیدا کرده که نسبت به دستگیری و شناسایی سارقان و معتادان اقدام شد.

فرمانده انتظامی دامغان با بیان اینکه بیشترین سرقت‌ها در این شهرستان را اماکن خصوصی تشکیل می‌دهند، تصریح کرد: ۴۰۱ فقره سرقت از اماکن خصوصی شهرستان در طی شش‌ماهه اول سال جاری به وقوع پیوست که این سرقت‌ها شامل خانه باغ، پارکینگ، انباری‌ها و لوازم داخل خودرو بوده است.

علوی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۲۵۹ سارق در دامغان شناسایی و دستگیر شدند، بیان کرد: ۱۷ فقره کالای قاچاق در شهرستان شامل سوخت، چوب تاغ، لوازم خانگی و پرندگان کمیاب به ارزش ۱۱ میلیارد و ۹۳۳ میلیون ریال کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و برخورد با رانندگان خودروها و موتورسیکلت مزاحم از سوی پلیس دامغان اظهار داشت: در این راستا ۶۲۰ دستگاه موتورسیکلت و ۲۲۹ دستگاه خودرو مزاحم توقیف و به پارکینگ دلالت داده شد.

فرمانده انتظامی دامغان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و ۲۸۸ دستگاه خودرو و موتور سیکلت تعویض پلاک شده و برای یک هزار و ۱۰۹ نفر از شهروندان گواهینامه رانندگی صادر شد، تاکید کرد: تعداد تماس برقرار شده شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در سال جاری ۱۱ هزار و ۷۹۲ مورد بوده است همچنین باید گفت تمامی این تماس‌های برقرار شده شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ عملیاتی شد.

علوی بیان داشت: از ابتدای سال تاکنون ۲۵ هزار و ۲۲۳ نفر به پاسگاه، کلانتری و پلیس‌های تخصصی دامغان مراجعه داشته و همچنین سه هزار و ۶۲۸ مشاوره به شهروندان از سوی کارشناسان مشاوره ارائه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته نیروی انتظامی از ۲۷ مهر آغاز و تا دوم آبان ادامه دارد و «همه با هم برای امنیت و سلامت» شعار هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا