شهرستان ها

تیم اقتصادی استان سیستان و بلوچستان عازم کویته پاکستان شد

زاهدان – معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان در راس هیاتی از مدیران و فعالان اقتصادی و تجاری استان صبح امروز برای انجام مذاکرات تجاری به «کویته»پاکستان سفر کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان در رأس هیأتی از مدیران و فعالان اقتصادی و تجاری استان صبح امروز برای انجام مذاکرات تجاری به «کویته» پاکستان سفر کردند.

ماندانا زنگنه در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: دیدار با استاندار ایالت بلوچستان پاکستان، مذاکره با تیم اقتصادی ایالت بلوچستان و نشست با اتاق بازرگانی جهت توسعه روابط اقتصادی از جمله مهمترین برنامه‌های این سفر است.

وی گفت: استان سیستان و بلوچستان با دارا بودن مرز خشکی و آبی با کشور پاکستان از موقعیت راهبردی و ترانزیتی ویژه ای برخوردار است که گسترش روابط تجاری و اقتصادی منفعت ملی و منطقه‌ای فراوانی برای هر دو کشور به همراه دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: هشتمین اجلاس کمیته تجاری مرزی استان سیستان و بلوچستان (جمهوری اسلامی ایران) و ایالت بلوچستان (جمهوری اسلامی پاکستان) به منظور بررسی مشکلات و رفع موانع تجارت مرزی، حمل و نقل و امور گمرکی بین دو کشور ۲۹ و ۳۰ مهرماه جاری در شهر کویته پاکستان برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا