ورزش

گل‌محمدی: جدایی‌ام از اداره کل ورزش به خاطر حواشی هیئت فوتبال نبود/ پرونده به مراحل پایانی نزدیک شده است

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت که پایان کارش در این نهاد، ارتباطی به حاشیه‌های ایجاد شده پیرامون انتخابات ریاست هیئت فوتبال استان تهران نداشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رضا گل‌محمدی درباره آخرین روزهای حضورش در اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و وضعیت جانشین او گفت: از اول آبان به افتخار بازنشستگی نایل می‌‌شوم و هنوز جانشینی مشخص نشده است. وزارت ورزش این کار را تا پایان هفته انجام خواهد داد.

وی در مورد تمدید تعطیلی‌ها در ورزش استان تهران گفت: شرایط کرونا در تهران بحرانی است و پیشنهادهای زیادی در ستاد مبارزه با کرونا مطرح شده است. موضوع تعطیلی یکی دو هفته‌ای تهران مطرح شده که ما گوش به زنگ ستاد مبارزه با کرونا هستیم. هر تصمیمی که این ستاد بگیرد، خودمان را موظف به اجرای آن می‌دانیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با اشاره به بیکار شدن حدود 15 هزار نفر در ورزش پایتخت تصریح کرد: از روزهای نخست شیوع کرونا آسیب‌های جدی در این بخش وارد شده است. این تعطیلی ضربه سنگینی به معیشت ناجیان غریق، مربیان شنا و افراد خدماتی استخر زده است.

گل‌محمدی درباره پرداخت وام وعده داده شده به بیکاران حاصل از کرونا خاطرنشان کرد: بخشی از این افراد، این وام را دریافت کردند و حدود 200 پرونده تشکیل شد، اما در مقایسه با میزان خسارت و افراد آسیب‌دیده، کمتر از یک‌چهارم افراد بهره‌مند شدند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا قربانی اختلافات هیئت فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران شده است یا خیر، گفت: خیر. هر کسی برای رفتنش دلایلی دارد و طیفی از دلایل باعث می‌شود افراد تصمیمی بگیرند. الان موضوع مربوط به هیئت فوتبال را پیگیری می‌کنم و این پرونده به مراحل پایانی نزدیک شده است. با کسی غرض شخصی نداریم و کارمان را انجام می‌دهیم. امیدوارم موضوع ظرف 10 روز آینده به نتیجه برسد.

انتهای پیام/

خبرگزاری تسنیم

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا