جامعه

سفر دریایی بندرلنگه-دوبی ازسرگرفته شد/قیمت بلیت؛ ۷۵۰ هزار تومان

کشتیرانی والفجر متعلق به گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از برقراری مجدد خط مسافربری دوبی به بندرلنگه که به علت شیوع ویروس کرونا با وقفه مواجه شده بود به صورت منظم در هر هفته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، با تلاش و پیگیری‌های مستمر کشتیرانی والفجر از مراجع ذیصلاح خط مسافری دوبی- بندرلنگه با شناورهای تندروی کاتاماران به صورت منظم و هفتگی و با رعایت حداکثری پروتکل‌های مقرر از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی راه‌اندازی شد.

این گزارش حاکی است: تمامی مسافران با به همراه داشتن تست عدم ابتلاء به بیماری کرونا و دارا بودن ملزوماتی از قبیل: ماسک و دستکش بر روی صندلی‌های علامت‌گذاری شده سفر خود را آغاز می‌کنند و تا پایان سفر با رعایت حداکثری پروتکل‌ها سفر خود را به انجام می‌رسانند.

بر اساس اعلام شرکت کشتیرانی والفجر، با توجه به استاندارد بالای اجرای پروتکل‌های بهداشتی در شناورهای مسافری این شرکت و با توجه به نظم و انضباط هنگام سوار و پیاده شدن مسافران و در طول سفر، مقامات بندری و بهداشتی امارات متحده عربی نسبت به فعال سازی مجدد خط بندرلنگه- دوبی همکاری لازم را مبذول داشتند.

گفتنی است، بنا بر دستور ستاد ملی مقابله با شیوع کرونا، سالن مسافری شناور نگین به عنوان یکی از شناورهای مسافری شرکت کشتیرانی والفجر علی‌رغم دارا بودن گنجایش ۲۳۵ نفر مسافر تنها پذیرای ۱۰۰ نفر مسافر است.

لازم به ذکر است، قیمت بلیت سفر با شناورهای مسافری شرکت کشتیرانی والفجر در مسیر دوبی-بندرلنگه و بالعکس، ۵۰ درصد ارزان‌تر از سفرهای مشابه هوایی است.

همچنین، طی این سفرها هر مسافر می‌تواند از مزایای حمل رایگان تا ۴۰ کیلو بار بهره‌مند شود، این در حالی است که مسافرین مجاز به حمل ۲۰۰ کیلو بار در این سفرها هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام این شرکت کشتیرانی، زمان سفر به دوبی از بندر لنگه ۵ ساعت و هزینه بلیت یکسره ۷۵۰ هزار و دو سره ۱ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا