ورزش

گل‌محمدی: وضعیت هیات فوتبال تهران در 10 روز آینده مشخص می شود


مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: تا همین الان موضوع هیأت فوتبال را پیگیری می‌کنم و در مراحل پایانی است و ظرف 10 روز آینده به نتیجه خواهد رسید.


به گزارش خبرگزاری فارس، رضا گل‌محمدی در خصوص اینکه در پایان مهر ماه بازنشسته خواهد شد، اظهار داشت: از ابتدای ماه آینده بازنشست خواهم شد. وزارت ورزش مدیرکل جدید ورزش تهران را تا آخر هفته معرفی خواهد کرد.

وی در خصوص اینکه آخر هفته با وجود شرایط کرونایی در استان تهران بحرانی است، گفت: ستاد مبارزه با کرونا حتی بحث تعطیلی دو هفته‌ای تهران را مطرح کرد. ما گوش به زنگ این ستاد خواهیم بود که پس از تصمیم‌گیری، همانند بقیه ارگان‌ها آن را به اجرا دربیاوریم.

مدیرکل ورزش و جوانان تهران در مورد بیکار شدن 16 هزار تن از کارکنان ورزش استان عنوان کرد: شرایط کرونا آسیبی جدی بر پیکره ورزش وارد کرده است. از آغاز شیوع کرونا، استخرهای سرپوشیده تعطیل شدند که تعداد زیادی ناجی غریق،‌ مربی، تکنسین و خدمات داشتند. این تعطیلی ضربه سنگینی به معیشت این عزیزان وارد کرده است.

گل‌محمدی که با رادیو تهران گفت‌وگو می‌کرد، در خصوص دادن وام به کارکنان ورزش تهران گفت: 200 و خورده‌ای تشکیل پرونده دادند و این وام را دریافت کردند. ولی در مقایسه با میزان خسارت تعداد آسیب دیدگان شرمنده‌ام اعلام کنم که این مبالغ کفاف بهره‌مندی تمامی عزیزان را نمی‌دهد و فقط زیر یک چهارم کارکنان این وام را گرفتند. 

وی در پاسخ به این سؤال که آیا قربانی مسائل هیأت فوتبال استان تهران شده‌اید؟ خاطرنشان ساخت: اصلا این حرف درست نیست. بعضی‌ها به من می‌گفتند که چرا تصمیم گرفته‌اید بروید. این کار را به سرانجام برسانید و سپس بازنشسته شوید. من به آنها گفتم که آدم‌ها برای هر کاری که فکر می‌کنند دلیل دارند. تا همین الان موضوع هیأت فوتبال را پیگیری می‌کنم و در مراحل پایانی است و ظرف 10 روز آینده به نتیجه خواهد رسید. من غرض شخصی ندارم و این موضوع وظیفه کاری‌ام است.

انتهای پیام/


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا